Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "3344a98d-d624-490a-b0b8-2cbf3f3b9f47"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Εφαρμογή για κινητές συσκευές για την εκπαίδευση του θέματος της Αρχιτεκτονικής Η/Υ στην Β ’Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Στο πλαίσιο αυτής της διπλωματικής εξετάσαμε εάν η εφαρμογή με τίτλο Αρχιτεκτονική Υπολογιστών (computer architecture) για κινητές συσκευές εκπαίδευσε τους μαθητές της Β’ Γυμνάσιου για θέματα της αρχιτεκτονικής Η/Υ της ... -
Εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία παιχνιδιού ‘Βρες τις διαφορές’. Μια ανάλυση της τεχνολογικής εξέλιξης στην διασκέδαση και στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-23)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός παιχνιδιού με την ονομασία «Βρες τις διαφορές» ένα απλό παιχνίδι με απλούς κανόνες καθώς ο παίχτης ως στόχο να βρει τις διαφορές μεταξύ δύο εικόνων. Το ... -
Ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την αξία και τα πολλαπλά οφέλη από την ένταξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική ...