Ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρίες
Educational video games accessible to disabled students
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονική εκπαίδευση ; Βιντεοπαιχνίδια ; Αναπηρία ; Προσβασιμότητα ; UnityΠερίληψη
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την αξία και τα πολλαπλά οφέλη από την ένταξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο τα δημοφιλέστερα παιχνίδια συνήθως δεν απευθύνονται σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ή σωματικές αναπηρίες. Ως εκ τούτου, αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός μίας πλατφόρμας που θα περιέχει παιχνίδια με εκπαιδευτικό περιεχόμενο, προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρία. Η ανάπτυξη της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί στο λογισμικό Unity.
Περίληψη
According to research carried out in recent years, it seems that more and more teachers realize the value and multiple benefits of including electronic games in the educational process. However, the most popular games are usually not aimed at students with learning difficulties or physical disabilities. Therefore, the subject of this thesis is the design of a platform that will contain games with educational content, accessible to students with disabilities. The development of the platform will take place in Unity.