Browsing by Keywords "Συμπερίληψη"
Now showing items 1-20 of 33
-
H εφαρμογή και αξιοποίηση του θεσμού της παράλληλης στήριξης σε μαθητές με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και ΔΕΠΥ: Η συνεισφορά του θεσμού στη δημόσια υγεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-28)Εισαγωγή: H παρούσα εργασία ασχολείται με την εφαρμογή και αξιοποίηση του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης (ΠΣ) σε μαθητές με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και ΔΕΠΥ. Σκοπός: Σκοπός αυτής της εργασίας, είναι η ανάδειξη της ... -
Nail Bar
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Εταιρική ταυτότητα διαθεματικού χώρου περιποίησης άκρων με προεκτάσεις που ξεπερνούν τη σφαίρα της εξωτερικής ομορφιάς. -
Άτομα με προβλήματα ακοής και συμπερίληψη στη γενική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-14)Απώλεια ακοής ονομάζεται η μείωση της ακουστικής ικανότητας η οποία είναι αποτέλεσμα βλάβης σε ένα ή παραπάνω τμήματα του έξω, μέσου ή έσω αυτιού. Ο όρος βαρηκοΐα αναφέρεται στη μειωμένη ακουστική ικανότητα ενός ατόμου ενώ ... -
Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και εκπαιδευτικών λογισμικών για την εκπαίδευση μαθητών με ΔΕΠ-Υ στα πλαίσια της συμπερίληψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή οργανικής αιτιολογίας που χαρακτηρίζεται από ένα εύρος συμπτωμάτων τα οποία επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του παιδιού ... -
Αξιοποίηση Σύγχρονων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο για τη Συμπερίληψη Όλων των Μαθητών-τριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)H παρούσα εργασία σκοπό έχει να αναδείξει τη συμβολή της ενσωμάτωσης των σύγχρονων τεχνολογιών στο τομέα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και ειδικότερα στην αξιο-ποίησή τους στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Α-βάθμιας και Β-βάθμιας εκπαί-δευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με Ελαφρά Νοητική Υστέρηση στο τυπικό σχολείο και τον υποστηρικτικό ρόλο της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Περίληψη Εισαγωγή: Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι μαθητές με ήπια νοητική υστέρηση ενσωμα-τώνονται όλο και περισσότερο στο τυπικό σχολείο. Η ένταξη στο τυπικό σχολικό πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν ... -
Διαπολιτισμική επικοινωνία και συμπερίληψη παιδιών Ρομά στην εκπαίδευση – Απόψεις γονέων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-13)Αφετηρία της παρούσας έρευνας αποτέλεσε το ενδιαφέρον της ερευνήτριας για τις απόψεις των γονέων Ρομά για την εκπαίδευση των παιδιών τους. Μετά από δυο χρόνια εργασίας στην Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) «Κοινωνικό ... -
Διαπολιτισμική ευαισθησία και συναισθηματική νοημοσύνη διευθυντών σχολικών μονάδων σε περιβάλλοντα εκπαιδευτικής συμπερίληψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η συμπεριληπτική εκπαίδευση αποτελεί αντικείμενο επιστημονικών μελετών σε παγκόσμιο επίπεδο, διότι αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή της ισότητας και την εξασφάλιση της καθολικής προσβασιμότητας στην εκπαίδευση ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαμόρφωση των σχολικών αιθουσών με βάση τις ανάγκες των παιδιών με ΔΑΦ και συνοδές διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι σχολικές αίθουσες, ως πολυαισθητηριακά περιβάλλοντα, είναι δυνατό να επηρεάσουν αρνητικά τη σχολική εμπειρία των παιδιών με ΔΑΦ. Η τάση που προκύπτει σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η τροποποίηση και μετατροπή ... -
Δικαιώματα του παιδιού και συμπεριληπτική/ενταξιακή εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Δεν υπάρχει μια καθολικά εφαρμόσιμη προσέγγιση που θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα για την επίτευξη δικαιοσύνης και συμμετοχικότητας. Η πορεία και τα εμπόδια που θα αντιμετωπίσει κάθε εκπαιδευτικό ... -
Ελληνικό θεσμικό πλαίσιο και εκπαιδευτική πολιτική για την ένταξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-05) -
Η ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων μέσω του Παιχνιδιού και της Συμπερίληψης στην Προσχολική Αγωγή. Έρευνα απόψεων εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Στοχεύοντας σε έναν περισσότερο συμπεριληπτικό κόσμο, όπου η εκπαίδευση και θεραπευτική παρέμβαση θα βασίζεται σε περισσότερο παιδοκεντρικά μοντέλα, η παρούσα εργασία μελέτησε τις έννοιες της Συμπερίληψης, του ... -
Η ειδική εκπαίδευση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η εξελικτική πορεία της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης κάνοντας αναφορά στην εποχή της ιδρυματοποίησης και του αποκλεισμού, της ομαλοποίησης, της ενσωμάτωσης, της ... -
Η επίδραση των κοινωνικών ρομπότ στην κατανόηση ιστοριών από μαθητές της ειδικής αγωγής στη προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Αντικείμενο της έρευνας αυτής αποτελεί η αξιοποίηση του κοινωνικού ρομπότ «Ναό» στην διήγηση ιστοριών σε παιδιά προσχολικής εκπαίδευσης της ειδικής αγωγής. Για την επίτευξή της έρευνας είχαν προγραμματιστεί να ... -
Η συμβολή της εργοθεραπείας στα πλαίσια της συμπερίληψης σε παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή που μπορεί να εμφανιστεί στη παιδική ηλικία και να παραμείνει μέχρι την ενηλικίωση. Σημαντική θεωρείται η διάγνωση, η εύρεση ... -
Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε πλαίσια ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Στην παρούσα εργασία μελετάται κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν θετικά στην προώθηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση στη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής συνείδησης από την πλευρά των ... -
Η συμπερίληψη στο Ελληνικό σχολείο: Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σχετικά με το συμπεριληπτικό σχολείο.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο σήμερα. Με ένα σημαντικό ποσοστό του Ελληνικού μαθητικού πληθυσμού να αντιπροσωπεύει ... -
Καλές πρακτικές στην συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των ατόμων με αναπηρία μέσω των τεχνών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Στην παρούσα διπλωματική εργασίας γίνεται παράθεση των καλών πρακτικών στη συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των Ατόμων με Αναπηρία μέσω των τεχνών. Συγκεκριμένα, αναφέρονται τα οφέλη ... -
Ο ρόλος των ΤΠΕ ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην Ειδική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο ως εκπαιδευτικό εργαλείο και κατ’αυτόν τον τρόπο να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην Ειδική ... -
Οι αντιλήψεις των εργαζομένων γενικής και ειδικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας Δημοτικής Εκπαίδευσης σε σχέση με την συμπερίληψη και τις συμπεριληπτικές πρακτικές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Ανέκαθεν, το θέμα της εκπαίδευσης απασχολούσε την επιστημονική κοινότητα και πολλές έρευνες έχουν ως αντικείμενο τους ποικίλες διαστάσεις της εκπαίδευσης. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι όλη αυτή η πορεία της ...