Browsing by Keywords "Κοινωνικά δίκτυα"
Now showing items 6-15 of 15
-
Η ειδησεογραφία της υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-30)Εισαγωγή: Ο αντίκτυπος των ειδήσεων επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την ποιότητα ζωής του πληθυσμού ιδιαιτέρως όσων αφορούν την υγεία. Η πληθώρα πληροφοριών για υγειονομικά θέματα σε ιστοτόπους, η αλόγιστη εισροή στοιχείων ... -
Η χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08) -
Η ψηφιακή εκστρατεία ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας στα social media στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας και της αποτροπής της διασποράς του κορωναϊού Sars-CoV-2 (COVID – 19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)Η διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας μέσω των κοινωνικών δικτύων ( social media platforms), για την εμπέδωση των μέτρων προστασίας ... -
Κοινωνική δικτύωση και ποιότητα ζωής των ατόμων τρίτης ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05)Εισαγωγή: Η κοινωνική δικτύωση αποτελεί σημαντικό κομμάτι σε όλη την διάρκεια της ζωής ενός ατόμου, πόσο μάλλον στην τρίτη ηλικία, περίοδο κατά την οποία οι κοινωνικές σχέσεις επηρεάζονται με επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μουσεία στην εποχή της πανδημίας Covid-19: απόψεις φοιτητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)Τα Μουσεία σήμερα θεωρούνται ως πρεσβευτές του πολιτισμού, στοιχείο που αποτελεί τη συνέχεια της εθνικής συνείδησης αλλά και της ιστορικής και σύγχρονης έκφρασης εφόσον αναδεικνύουν τη πολιτιστική κληρονομιά τόσο σε τοπικό ... -
Προβλήματα από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε νεαρούς ενήλικες.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Εισαγωγή: Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από νεαρούς ενήλικες είναι ευρέως διαδεδομένη. Τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν ευκαιρίες για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία.. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ... -
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ... -
Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής με όνομα “Together” και μέσων προώθησής της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-10)Η παρακάτω διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό μίας ψηφιακής εφαρμογής για κινητές συσκευές με το όνομα “Together” καθώς και την παρουσίαση των μέσων προώθησης, στον υλικό και στον ψηφιακό κόσμο. Το κύριο μέλημα του ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσα προώθησης των οργανισμών πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-20)Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσπαθεί να αναδείξει τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους οργανισμούς πληροφόρησης ως μέσα για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Η έρευνα συμπεριέλαβε βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία όμως ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...