Now showing items 17-20 of 20

    • Τα ομαδικά Περιβαλλοντικά Παιχνίδια και η Ετερότητα στην Προσχολική Αγωγή 

      Μηνά, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
      ΠΕΡΙΛΗΨΗ Μέσα από το παιχνίδι το οποίο βασίζεται σε μια πολύμορφη διαδικασία, τα παιδιά υπηρετούν τους κανόνες, εκφράζουν τις ιδέες τους και είναι πρόθυμα να είναι ενεργά μέλη, ώστε να επικοινωνούν και ν’ απολαμβάνουν ...
    • Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή 

      Μέγκου, Σωτηρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      H παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο: Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή, έχει ως αντικείμενο, την εξέταση της καταλληλότητας της εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στο πρό-γραμμα των προσχολικών εκπαιδευτικών δομών, ...
    • Το παιδικό βιβλίο: Η συμβολή, η σημαντικότητα του στην προσχολική αγωγή και η αξιοποίηση του με ψηφιακή μορφή 

      Τσέντζου, Χριστιάνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
      Αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της προσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη των παιδιών, επισημαίνεται ο ρόλος που διαδραματίζει το παιδικό βιβλίο στη γλωσσική, πνευματική και κοινωνική τους ανάπτυξη. Αρχικά, αναλύονται τα ...
    • Ψυχοπαιδαγωγικές διεργασίες στην προσχολική αγωγή: Ομότιμη μάθηση στην προσχολική τάξη 

      Αναστασιάδου, Νεκταρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
      Εισαγωγή: Η ομότιμη μάθηση στη σύγχρονη εκπαίδευση αποτελεί καινοτόμο πρόταση προσέγγισης της μαθησιακής διαδικασίας στην προσχολική αγωγή. Παρά το γεγονός ότι οι σχετικές στρατηγικές εφαρμόζονται συχνά στο εξωτερικό, στην ...