Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Σχολείο"
Αποτελέσματα 5-8 από 8
-
Οπτική Αντίληψη: Πώς επηρεάζουν οι οπτικοαντιληπτικές δεξιότητες τη σχολική επίδοση του παιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Η όραση είναι ο πιο αποτελεσματικός αισθητηριακός υποδοχέας μας και μας δίνει τις περισσότερες πληροφορίες για τον κόσμο μας από κάθε άλλο αισθητήριο όργανο. Ένα παιδί τείνει να «χτίζει» τις έννοιές του για τον κόσμο και ... -
Πρώτες Βοήθειες στο Σχολείο. Γνώσεις και Δεξιότητες Εκπαιδευτικών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)Οι πρώτες βοήθειες παρέχουν προκαταρκτική φροντίδα σε άτομο με ασθένεια, τραυματισμό και ειδικότερα σε επείγοντα περιστατικά. Μπορεί να πραγματοποιηθεί από οποιονδήποτε έως ότου μπορεί να ληφθεί οριστική ιατρική περίθαλψη. ... -
Το φιλαναγνωστικό προφίλ των φοιτητών του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του ΠαΔΑ: διερεύνηση των παραγόντων επίδρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-03)Σκοπός – Σκοπός της έρευνας στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν να διερευνήσει σε τί ποσοστό και με ποιους τρόπους η οικογένεια, το σχολείο και η βιβλιοθήκη ενήργησαν ή όχι υπέρ της ανάπτυξης της φιλαναγνωσίας ... -
Χώρος και Παιδί
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Σκοπός και στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια του σχολικού χώρου και πώς αυτός εξελίσσεται με την πάροδο των ετών. Αφού πρώτα γίνει αναφορά στον τρόπο που το παιδί μαθαίνει θίγοντας όλα τα γνωστά ...