Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Συμπεριληπτική εκπαίδευση"
Αποτελέσματα 9-15 από 15
-
Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ... -
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση παιδιών με Asperger στο γενικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα σήμερα, καλούνται να εκπαιδεύσουν τους μαθητές τους, σύμφωνα με τις νέες κοινωνικές αξίες. Η καθιέρωση του κοινωνικού μοντέλου περί αναπηρίας άνοιξε το δρόμο για την εφαρμογή και την καθιέρωση της ... -
Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ... -
Συγκριτική αξιολόγηση των εναλλακτικών δομών εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων : ειδικά σχολεία έναντι γενικών σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι ένα εκπαιδευτικό , αλλά και κοινωνικό θέμα που απασχολεί έντονα τη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται ... -
Συμβολή των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών, προσόντα και ελλείψεις στο προσωπικό ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές αποτελούν μια ομάδα νευροψυχιατρικών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη. Η αυτιστική διαταραχή ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-09) -
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος για την συνεκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η συμπερίληψη των παιδιών προσχολικής Εκπαίδευσης με ΔΑΦ είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και απαιτεί τη συμβολή ενός συνονθυλεύματος παραγόντων. Ειδικότερα, επρόκειτο για μια διαδικασία η οποία στην επιτυχή ...