Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Πρωτοβάθμια εκπαίδευση"
Αποτελέσματα 23-39 από 39
-
Η χρήση του ChatGPT ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: μία μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της γεωγραφίας ΣΤ’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-21)Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται κυρίως για την τεχνολογική εξέλιξη και την ψηφιοποίηση των μέσω, σε κάθε επικείμενο κλάδο. Στο πλαίσιο αυτό, η εκπαιδευτική διαδικασία φαίνεται να βιώνει έντονα αυτές τις αλλαγές και να ... -
Η ψηφιακή επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πριν και μετά τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας του κορωνοΐου (Covid-19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε τα κράτη σε όλο τον κόσμο στη λήψη πολλών μέτρων ασφαλείας προκειμένου να προφυλαχθεί η υγεία του γενικού πληθυσμού. Ανάμεσα στα μέτρα αυτά ήταν και εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας ... -
Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια ... -
Καινοτόμες δράσεις στα πλαίσια των προαιρετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων της αγωγής υγείας και περιβάλλοντος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-24)Η παρούσα διπλωματική εργασία ενδιατρίβει σε καινοτόμες δράσεις αναφορικά με την Αγωγή Περιβάλλοντος και Υγείας, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί στο εξωτερικό και υλοποιούνται σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ήτοι ... -
Καλές πρακτικές στη διαχείριση κρίσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-21)Στην παρούσα εργασία ερευνήθηκαν οι Καλές Πρακτικές που χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με σκοπό την πρόληψη, τη διαχείριση και την ορθή αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων στο σχολικό χώρο. Η ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών στη διαχείριση των συγκρούσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02)Οι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και άλλοτε έχουν θετική ή αρνητική επίδραση στη λειτουργία ενός σχολικού οργανισμού. Η συναισθηματική νοημοσύνη ... -
Ο φόρτος εργασίας (καθήκοντα και αρμοδιότητες) του διευθυντή-ηγέτη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με το ισχύον θεσμικό και σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-14)Μέσω συστηματικής καταγραφής επιχειρήθηκε να διαμορφωθεί μία αναλυτική εικόνα σχετικά με τις υποχρεώσεις, τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των διευθυντών στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό ... -
Περιστατικά λεκτικής βίας και σχολικού εκφοβισμού στο ελληνικό δημοτικό σχολείο μέσω προφορικής αφήγησης. Στρατηγική και τεχνικές αντιμετώπισης του φαινομένου εκ μέρους της διοίκησης και του εκπαιδευτικού προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-21)Στην παρούσα διπλωματική έρευνα διερευνώνται οι υποκειμενικές αντιλήψεις, πεποιθήσεις και εμπειρίες των εκπαιδευτικών αλλά και της διοίκησης του σχολείου σχετικά με φαινόμενα βίας και εκφοβισμού που λαμβάνουν χώρα στο ... -
Ποιότητα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: διερεύνηση του περιβάλλοντος για την εφαρμογή της διοίκησης μέσω στόχων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η εκπαίδευση είναι ένα πολύτιμο κοινωνικό αγαθό που συμβάλλει σημαντικά στη δομή και την εξέλιξη κάθε κοινωνίας. Η Διοίκηση ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) είναι κοινά αποδεκτό ότι συμβάλλει στη βελτίωση διαδικασιών παραγωγής και ... -
Προγράμματα παρέμβασης για την ένταξη των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού στην Α/Βάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-15)Ο αυτισμός είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή και η συμπτωματολογία του ξεκινά από τη βρεφική ηλικία και εκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι οι περιορισμοί στην κοινωνική ... -
Συγκρούσεις στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ εκπαιδευτικών: Αιτιολογικοί παράγοντες, συνέπειες και τρόποι διαχείρισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-05)Η σύγκρουση αποτελεί καθημερινό φαινόμενο στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς εξαιτίας της ύπαρξης πολλών εμπλεκομένων μερών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ύπαρξή της νοηματοδοτεί την ύπαρξη της σχολικής μονάδας, αφού η ορθή ... -
Σχεδίαση και αξιολόγηση ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού δωματίου απόδρασης (Escape Room) με την υποβοήθηση του Genial.ly στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09)Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της ενσωμάτωσης μιας νέας διδακτικής μεθόδου, δηλαδή ενός δωμάτιου διαφυγής με την υποβοήθηση της διαδικτυακής πλατφόρμας Genial.ly στο πλαίσιο της εκπαίδευσης στο ... -
Σχολική βία και επιθετικότητα με θύματα εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Ο εκφοβισμός από μαθητές με θύματα εκπαιδευτικούς αποτελεί πλέον ένα παγκόσμιο πρόβλημα, το οποίο δεν έχει λάβει την απαραίτητη προσοχή από την κοινωνία, τη σχολική κοινότητα και την πολιτεία. Σκοπός: Η διερεύνηση ... -
Τα ψηφιακά παιχνίδια ως μέσο μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση του Roblox για τα Μαθηματικά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Τις τελευταίες δεκαετίες το ενδιαφέρον των ερευνητών έχει επικεντρωθεί στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία ως μέσο για την αντιμετώπιση ποικίλων διδακτικών και μαθησιακών προβλημάτων. Ειδικότερα, στο μάθημα ... -
Το αναβαθμισμένο πρόγραμμα για το ολοήμερο σχολείο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρούσα κατάσταση, δυνάμεις, αδυναμίες και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)Κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023, επιχειρήθηκε στην Ελλάδα για πρώτη φορά η επιμήκυνση του ωραρίου του ολοήμερου σχολείου μέχρι τις 17:30. Στην προσπάθειά της, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καλύψει σε μεγαλύτερο βαθμό ... -
Το φαινόμενο της σχολικής διαρροής στην Ελλάδα και η πολιτική αντιμετώπισής του μέσω των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Τις τελευταίες δεκαετίες η Ευρωπαϊκή Ένωση ήρθε αντιμέτωπη με αλλεπάλληλες οικονομικές και κοινωνικές κρίσεις που επέφεραν καταλυτικές αλλαγές στην κοινωνική της δομή και στην οικονομική και εδαφική συνοχή. Οι ανομοιογενείς ... -
Χαρτογράφηση προγραμμάτων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το περιβάλλον και την αγωγή υγείας σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Η εξέλιξη της ανθρώπινης επιστήμης και τεχνολογίας μπορεί να εκτόξευσε την ποιότητα ζωής της ανθρωπότητας, όμως οι επιπτώσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας στο περιβάλλον, έχει δημιουργήσει την ανάγκη για την καλύτερη ...