Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Ασαφής λογική"
Αποτελέσματα 3-8 από 8
-
Έλεγχος DC κινητήρα με χρήση συμβατικού PI και Fuzzy-PI ελεγκτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-12-16)Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι ο έλεγχος των στροφών ενός κινητήρα συνεχούς ρεύματος, με χρήση ενός ελεγκτή PI και η σύγκριση με έναν ελεγκτή Fuzzy-PI. Για την όσο το δυνατόν καλύτερη επεξήγηση των ... -
Ευφυής έλεγχος συστημάτων οδήγησης DC κινητήρων με χρήση ασαφών ελεγκτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-09)Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία μελετώνται και προσομοιώνονται συστήματα αυτομάτου ελέγχου ταχύτητας Κινητήρων Συνεχούς Ρεύματος Ξένης Διέγερσης, στο περιβάλλον Matlab/Simulink, με τη χρήση τεχνικών Τεχνητής Νοημοσύνης ... -
Σύστημα λήψης απόφασης για την εκτίμηση του κινδύνου στην θάλασσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-17)Σε ένα περιβάλλον όπως είναι η ναυτιλία, το οποίο επιδέχεται μεγάλες αλλαγές μέρα με την μέρα η αξιολόγηση του θαλασσιού κίνδυνου είναι ένα μείζον ερευνητικό θέμα. Λόγω της συνεχούς εξέλιξης και των νέων προκλήσεων που ... -
Σχεδιασμός μοντέλου αυτοματισμού συστήματος Ballast Water System (BWS) με ελεγκτή ασαφούς λογικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-19)Στη σημερινή εποχή , στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και του αυτοματισμού η έννοια της ασαφούς λογικής έχει εισβάλλει σε μεγάλο βαθμό . Η ασαφής ανάλυση και τα ευφυή συστήματα ασαφούς λογικής είναι μια σημαντική εφαρμογή ... -
Το σύστημα δυναμικής τοποθέτησης πλοίων και η ασαφής λογική ως μέθοδος ελέγχου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-03-28)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αφενός η συνοπτική περιγραφή των βασικών μερών και αρχών λειτουργίας της τεχνολογίας Δυναμικής Τοποθέτησης (dynamic positioning - DP), και αφετέρου η εφαρμογή της ασαφούς λογικής ως τρόπου ... -
Ψηφιακό παιχνίδι δωματίου απόδρασης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία ενός παιχνιδιού απόδρασης (escape game) στο οποίο η δυσκολία μεταβάλλεται δυναμικά σύμφωνα με την ικανότητα και την εμπειρία του χρήστη, με απώτερο σκοπό να ...