Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Ενισχυτική μάθηση"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Kalman Filters and their application in motion detection and tracking
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-02)During the last decade, breakthroughs in the fields of machine vision and reinforce-ment learning have been made possible thanks to the advancements in machine learning algorithms. ‘Machines’ now can recognize an object ... -
Predictive business process monitoring with Markov models and reinforcement learning
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-05)Informed decision making is at the forefront of many disciplines. Despite the domain we can always make preferable and educated decisions. This can lead to more insight, formulation of new and improved policies, always ... -
Solving multiple sequence alignment using deep reinforcement learning
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-20)Multiple Sequence Alignment (MSA) is a fundamental task in Bioinformatics, essential for understanding evolutionary relationships, genetic adaptations, drug design, and other applications. In general, MSA is a Nondeterministic ... -
Transferable state & action embeddings in deep reinforcement learning
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)This thesis delves into two primary areas: the impact of transfer learning on the performance of RL algorithms and the implementation of a transformers-based architecture for learning representations of both states and ... -
Ανάπτυξη μεθόδων υπολογιστικής νοημοσύνης για την εκπαίδευση νευρωνικών δικτύων ακτινικής συνάρτησης βάσης με έμφαση σε προσαρμοστικές τεχνικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-12)Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η ανάπτυξη νέων μεθόδων υπολογιστικής νοημοσύνης, εστιάζοντας συγκεκριμένα στην ανάπτυξη νέων αλγορίθμων εκπαίδευσης για τα δίκτυα ακτινικής συνάρτησης βάσης (radial basis ... -
Ανάπτυξη μοντέλου απλοποιημένου επιτραπέζιου παιχνιδιού πολλών χρηστών Dominion σε Python και υλοποίηση αλγορίθμου τεχνητής νοημοσύνης αυτο-εκμάθησης ενός τεχνητού παίκτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού σε γλώσσα προγραμματισμού Python. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί έναν πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης (AI Agent) ο οποίος εκπαιδεύεται με αλγόριθμο ... -
Ομότιμη, συνεργατική αλληλεπίδραση ανθρώπου - μηχανής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-04)Μια συνήθης πρακτική σε λύσεις μηχανικής μάθησης, είναι η συνεχής χρήση της ανθρώπινης ευφυίας, με σκοπό την βελτίωση της ποιότητας και αποδοτικότητάς τους. Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των τρόπων ...