Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Στρατηγική μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
B2B Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΦΩΤΟΝΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΠΕ (Fotonio Lab)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εισάγει μια B2B Στρατηγική Μάρκετινγκ για μια εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο των Ηλεκτρικών Ειδών, καθώς και να παρουσιάσει μέσω αυτής, τις ανάγκες στις οποίες ανταποκρίνονται ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα ... -
Αναδιαμόρφωση των στρατηγικών μάρκετινγκ για τουριστικές επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας του Covid-19: Δημογραφική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-23)Η πανδημία του Covid-19 έχει έναν αντίκτυπο χωρίς προηγούμενο στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Οι τουριστικές επιχειρήσεις υπέστησαν σοβαρές αναταραχές καθώς οι ταξιδιώτες αναγκάστηκαν να αναθεωρήσουν τις ταξιδιωτικές ... -
Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ... -
Η χρήση του Digital Marketing και των Social Media ως εργαλεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων οινικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης ελληνικών επιχειρήσεων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η βιομηχανία κρασιού αξιοποιεί το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις. Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-02-06)Η παρούσα εργασία μελετά το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό εφαρμόζεται στα πολυτελή ξενοδοχεία. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση εστιάζοντας αρχικά στις βασικές αρχές του τουρισμού, της φιλοξενίας, ...