B2B Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΦΩΤΟΝΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΠΕ (Fotonio Lab)
B2B Marketing strategy of PHOTONIO RETHYMNO Ltd (Fotonio Lab)
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Μπογδάνης, Βασίλειος
Ημερομηνία
2023-04Επιβλέπων
Rizomyliotis, IoannisΛέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρικά είδη ; Μάρκετινγκ ; Στρατηγική μάρκετινγκ ; B2B ; Ψηφιακό μάρκετινγκΠερίληψη
Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εισάγει μια B2B Στρατηγική Μάρκετινγκ για μια εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο των Ηλεκτρικών Ειδών, καθώς και να παρουσιάσει μέσω αυτής, τις ανάγκες στις οποίες ανταποκρίνονται οι σύγχρονοι μέθοδοι του Μάρκετινγκ αλλά και γενικά την κατάσταση στον τομέα της Ενέργειας σε Εθνικό επίπεδο.
Περίληψη
The main purpose of this Thesis is to introduce a B2B Marketing Strategy for a company specialized in the Electrical Goods sector, as well as to present through it, the needs to which modern Marketing methods respond and also the general situation in the Energy sector in a National level.