Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Πρόσφατες υποβολές
-
Διαχείριση ουρών αναμονής μιας υγειονομικής κρίσης σε δομές υγείας, μελέτη περίπτωσης Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-11)Η αναμονή σε ουρές είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο και η θεωρία της είναι η μελέτη της κίνησης ανθρώπων, αντικειμένων ή πληροφοριών μέσω μιας γραμμής. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η ανάλυση των ουρών αναμονής θεωρητικά ... -
Παγκόσμια τυποποίηση ή τοπική προσαρμογή διαφημίσεων από τις εταιρείες διεθνούς δραστηριότητας; Έρευνα σε στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων με εξαγωγική δραστηριότητα στον κλάδο τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-09)Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας ήταν να διερευνήσει το κατά πόσο οι εταιρείες με διεθνή δραστηριότητα θα πρέπει να δημιουργούν τυποποιημένες ή προσαρμοσμένες ανά περιοχή ενδιαφέροντος διαφημιστικές καμπάνιες. 12 ... -
Η επίδραση των επιλογών επανένταξης στο φυσικό εργασιακό περιβάλλον στην εργασιακή ικανοποίηση, παραγωγικότητα και το αίσθημα εργασιακής ασφάλειας των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την επίδραση των διαφορετικών μοντέλων εργασίας—φυσικής παρουσίας, υβριδικού και εξ αποστάσεως—στην εργασιακή ικανοποίηση, την παραγωγικότητα και την αίσθηση εργασιακής ασφάλειας των ... -
Στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης στην αγορά leasing αυτοκινήτου αξιοποιώντας εξωτερικούς εμπλεκομένους (stakeholders)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)Η παρούσα εργασία εξετάζει τη στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης στην αγορά leasing αυτοκινήτων μέσω της συνεργασίας με εξωτερικούς εμπλεκόμενους και συγκεκριμένα τα λογιστικά γραφεία. Κύριοι στόχοι είναι η κατανόηση του ... -
Η επίδραση των εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Η περίπτωση της μάρκας Stoiximan
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-12)Τα τελευταία χρόνια η μεταφορά της καταναλωτικής δραστηριότητας στο online περιβάλλον είναι αδιαμφισβήτητη. Η διαδικτυακή διαφήμιση και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην αύξηση ... -
Επιχειρηματική ηθική και τεχνητή νοημοσύνη. Ποια είναι η επίδραση της αυτοματοποίησης στις αποφάσεις και την ηθική των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-11-28) -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών από τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια και η επιρροή τους στο κοινό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-11-18)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα φαινόμενο που έχει μεταμορφώσει την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία των ατόμων σε όλο τον κόσμο. Ειδικότερα, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ δημοφιλείς και έχουν εδραιωθεί ... -
Πολυκριτηριακή αξιολόγηση ελληνικών e-shop που σχετίζονται με τη μόδα μέσω της αξιολόγησης του SEO. Τα βασικά κριτήρια κατάταξης των συγκεκριμένων ιστοτόπων στη μηχανή αναζήτησης της Google
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-11-18)Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (Search Engine Optimization) για ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας που σχετίζονται με τη μόδα στην Ελλάδα και αξιολογεί την απόδοση τους στο συγκεκριμένο ... -
Κατανομή ομάδας πωλητών σε γεωγραφικές περιοχές λαμβάνοντας υπόψιν πολλαπλούς στόχους. Εφαρμογή στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-11-18)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την κατανομή γεωγραφικών περιοχών σε συγκεκριμένο αριθμό ιατρικών επισκεπτών, λαμβάνοντας υπόψη πολλαπλούς στόχους, με εφαρμογή στον φαρμακευτικό κλάδο. Ο κύριος στόχος της εργασίας ... -
Ο αντίκτυπος στις γυναίκες εργαζόμενες και η διαχείριση της έμφυλης βίας στον εργασιακό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-22)Η βία κατά των γυναικών αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο που διαπερνά πολιτιστικά, οικονομικά και γεωγραφικά σύνορα, με εκφάνσεις όπως η σωματική, σεξουαλική, ψυχολογική και οικονομική κακοποίηση. Στο εργασιακό περιβάλλον, ... -
Πρακτικές και προκλήσεις βιωσιμότητας στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-26)Σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από διασύνδεση και ταχεία παγκοσμιοποίηση, οι αλυσίδες εφοδιασμού έχουν εξελιχθεί σε πολύπλοκα και εκτεταμένα δίκτυα που καλύπτουν ηπείρους και κλάδους. Ενώ αυτές οι παγκόσμιες αλυσίδες ... -
Στρατηγικές employer branding και εφαρμογή τους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα ... -
Ο ρόλος της αξίας της μάρκας στη διαμόρφωση της σχέσης πελάτη-προμηθευτή στη βιομηχανική αγορά: η περίπτωση της αγοράς δεμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η αξία της μάρκας είναι ένας όρος που αντιπροσωπεύει την αξία της επωνυμίας μιας εταιρείας με βάση την αναγνώρισή της. Οι μάρκες στις αγορές B2B εξυπηρετούν ακριβώς τον ίδιο γενικό σκοπό όπως και στις καταναλωτικές αγορές, ... -
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ... -
Η διαχείριση αλλαγής και η ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στους πολιτιστικούς οργανισμούς σε συνθήκες κρίσης. Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης. Ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση της κρίσης και των ανθρωπίνων σχέσεων κατά τη διάρκεια αυτής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-30)Στα τέλη του 2019 εκδηλώθηκε μια νέα εστία παγκόσμιας απειλής στην πόλη Wuhan, στην Κίνα. Επρόκειτο για έναν νέο κορωνοϊό, ο οποίος είχε αρχίσει να λαμβάνει αρχικά διαστάσεις επιδημίας, ωστόσο εξαπλώθηκε σταδιακά από την ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) & καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον βαθμό κατά τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Αρχικά, μέσω διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφικής ... -
Το πράσινο μάρκετινγκ και η επιρροή του στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης/υπόδησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη διερεύνηση του πράσινου μάρκετινγκ, αντλώντας πληροφορίες από μια εκτεταμένη βιβλιογραφία που καλύπτει βασικές έννοιες του οικολογικού μάρκετινγκ. Εξετάζεται η ... -
Η επίδραση του ψυχολογικού κεφαλαίου στην εργασιακή ικανοποίηση, την παρακίνηση και την απόδοση των εργαζομένων. Η περίπτωση του ελληνικού ιδιωτικού τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Το ψυχολογικό κεφάλαιο (PsyCap) είναι ένα σύνολο από θετικά συναισθήματα, στάσεις και ψυχικές καταστάσεις των ατόμων απέναντι στον εργασιακό χώρο. Συνίσταται από τέσσερα στοιχεία, την ελπίδα (hope), την αυτοαποτελεσματικότητα ... -
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιοποίησης στην στρατηγική διαχείρισης και λήψης αποφάσεων στον τομέα της τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο επιδρά η τεχνητή νοημοσύνη και η ψηφιοποίηση, όχι μόνον πάνω στην στρατηγική διαχείριση, αλλά και πάνω στην διαδικασία λήψεως αποφάσεων, ... -
Η επανεκβιομηχάνιση της Ευρώπης και οι ευκαιρίες για την Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης: Εγκατάσταση επιχείρησης παροχής υπηρεσιών κατασκευής ηλεκτρονικών (EMS-Electronics Manufacturing Services)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-07)Η εργασία ασχολείται με την ηλεκτρονική κατασκευαστική βιομηχανία, κυρίως στον Ευρωπαϊκό και Ελληνικό χώρο. Η Ευρωπαϊκή ηλεκτρονική βιομηχανία, ακολουθώντας την υπόλοιπη κατασκευαστική βιομηχανία, από την δεκαετία του 1980, ...