Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Πρόσφατες υποβολές
-
Η Εκπαίδευση 4.0 μέσω μηχανικής μάθησης σαν εργαλείο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Μιλάμε συνεχώς για την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση (IR 4.0). Έχουμε εισέλθει στον "έξυπνο ψηφιακό αιώνα", όπως τον περιέγραψε ο Frederic Martel, το 2018, και πρόκειται για την "ψηφιακή εποχή". Μια πλήρους κλίμακας ... -
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο "Ο Ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού" αποτελεί μία βιβλιογραφική ανασκόπηση που εξετάζει τη σημασία και τις επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) ... -
Διερεύνηση της επαγγελματικής εξουθένωσης των υπαλλήλων της κεντρικής υπηρεσίας του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.) στον Τομέα της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και συχνότερα εμφανιζόμενα προβλήματα στους εργασιακούς χώρους. Τις τελευταίες δεκαετίες οι μελέτες σχετικές με το συγκεκριμένο φαινόμενο ... -
Διερεύνηση της βιωσιμότητας και της χρήσης δεικτών για την μέτρηση και την παρακολούθηση των στόχων βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-17)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρέχει μια σε βάθος διερεύνηση της βιωσιμότητας και της χρήσης δεικτών για τη μέτρηση και την παρακολούθηση των στόχων βιωσιμότητας. Ξεκινά με μια εισαγωγή στην έννοια της βιωσιμότητας και ... -
Σύγκριση της μετασχηματιστικής ηγεσίας και της ηγεσίας αλλαγής ως προς την επίδρασή τους στην ετοιμότητα του ανθρώπινου δυναμικού για την οργανωσιακή αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-16)Η οργανωσιακή αλλαγή έχει αναγνωριστεί σε βασικό παράγοντα για την επιβίωση και την εξέλιξη των αλλαγών, καθώς μέσω αυτής οι οργανισμοί προσαρμόζονται στις συνθήκες του περιβάλλοντος και εφαρμόζουν αλλαγές στο σύνολό τους ... -
Ο ρόλος της τεχνολογίας στη διαχείριση αλλαγής και τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει τον ρόλο της τεχνολογίας στη διαχείριση αλλαγής και τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε είναι συνδυαστική, καθώς περιλαμβάνει τη δευτερογενή εξέταση της βιβλιογραφίας ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης εταιριών πώλησης καφέ και καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σχέση με την κατανάλωση καφέ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Το θέμα μας σχετίζεται άμεσα με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως από το 2009 έως το 2022 , οπού η αγορά προϊόντων γίνεται όλο και περισσότερο ηλεκτρονικά. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται στοιχεία ... -
Εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων σε δίκτυα καταστημάτων take away πώλησης καφέ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η εργασία πραγματεύεται το θέμα της εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων σε δίκτυα καταστημάτων take away πώλησης καφέ. Η αλήθεια είναι ότι ο καφές είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα ροφήματα παγκοσμίως και αποτελεί ένα ... -
Η ανάπτυξη/άνθιση των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του διαδικτύου. Οι μέθοδοι πραγματοποίησης τους και οι παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη αυτών από τους χρήστες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας επικεντρώνεται στη διερμηνεία του όρου "ηλεκτρονικές πληρωμές" με τη χρήση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στο να τις ... -
Ο ρόλος του ηγέτη στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-06)Η ηγεσία αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία ενός οργανισμού στον απαιτητικό κόσμο των επιχειρήσεων. Η σύγχρονη ηγεσία διαμορφώνεται από πολλούς ορισμούς και θεωρίες, με τελευταίες έρευνες να την αντιλαμβάνονται ... -
Εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ των πρωτότυπων σκευασμάτων VS των γενοσήμων στο φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Ένα γενόσημο φάρμακο είναι πανομοιότυπο με ένα φάρμακο με εμπορικό σήμα όμως συχνά εμφανίζουν διαφοροποιήσεις αναφορικά με τα περιφερειακά τους χαρακτηριστικά τα οποία όμως δεν επηρεάζουν τη βιοδιαθεσιμότητα τους. ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός δημοσίου και ιδιωτικού τομέα της Ελλάδας και η επιρροή της πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-26)Αυτό το δοκίμιο διερευνά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα της Ελλάδας, με ιδιαίτερη έμφαση στον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19. Η ψηφιακή επανάσταση έχει αναδιαμορφώσει γρήγορα διάφορες ... -
Πως προκύπτει η αλλαγή της επικοινωνιακής στρατηγικής μια εταιρείας μέσω της εταιρικής αφήγησης. Μελέτη περίπτωση καπνοβιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-26)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την έρευνα για τον τρόπο με τον οποίο προκύπτει η αλλαγή της στρατηγικής μιας εταιρίας μέσα από την εταιρική αφήγηση. Στην εργασία, ερευνώνται όλα τα απαραίτητα δομικά στοιχεία που πρέπει ... -
Η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών: μελέτη για την βιομηχανία προϊόντων τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-13)Στην παρούσα διπλωματική ερευνάται η επίδραση του πολυαισθητηριακού μάρκετινγκ στην πρόθεση αγοράς των πελατών και πιο συγκεκριμένα στην βιομηχανία προϊόντων τροφίμων. Μέσα σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, οι ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
Social media commerce: Παράγοντες που επηρεάζουν τη τελική απόφαση αγοράς σε ένα περιβάλλον μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)H εργασία αυτή εξετάζει τον ρόλο των social media στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των αποφάσεων αγοράς. Διερευνά τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς σε περιβάλλον social medιa, ... -
Ταύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-30)Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί αν το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρείες που εφαρμόζουν το «βιώσιμο/ αειφόρο» πλάνο μάρκετινγκ, και αν αυτές οι δράσεις ... -
Αναλύοντας τη σχέση μεταξύ της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της οικονομικής απόδοσης σε εταιρείες σε διαφορετικούς κλάδους και περιοχές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-10)Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) που υλοποιεί το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και ειδικότερα στο πλαίσιο εκπόνησης διπλωματικής εργασίας. Το κεντρικό ... -
Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-28)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας ερευνητικής μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η αντιλαμβανόμενη ποιότητα υπηρεσιών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας βασίζεται σε δευτερογενή στοιχεία που ... -
Στρατηγική employer branding: Προσέλκυση και διατήρηση των κατάλληλων εργαζόμενων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-31)Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό τοπίο, η προσέλκυση και η διατήρηση κατάλληλου και υψηλής ποιότητας εργατικού δυναμικού είναι μια κρίσιμη πρόκληση για την κάθε επιχείρηση. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται ...