ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Sub-communities within this community
Recent Submissions
-
Διερεύνηση του mobbing και της επαγγελματικής εξουθένωσης στην οργανωσιακή κουλτούρα του δημοσίου τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09) -
Εργασιακή πολυμορφία και οργανωσιακή δικαιοσύνη: μια ποιοτική διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σχέση μεταξύ εργασιακής πολυμορφίας και οργανωσιακής δικαιοσύνης στον χώρο της πρώιμης παιδικής ηλικίας, εστιάζοντας στις αντιλήψεις και τις εμπειρίες των παιδαγωγών που εργάζονταν το παρόν ... -
Το κουτσομπολιό και ο αντίκτυπός του στο εργασιακό περιβάλλον των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-05)Το κουτσομπολιό είναι μια κοινωνική συμπεριφορά που περιλαμβάνει τη διάδοση είτε αρνητικών είτε θετικών πληροφοριών για τρίτους κατά την απουσία τους και μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στους χώρους εργασίας, επηρεάζοντας ... -
Η εσωτερική ποιότητα των υπηρεσιών υγείας ως προσδιοριστικός παράγοντας της εργασιακής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Τις τελευταίες δεκαετίες η εσωτερική ποιότητα των υπηρεσιών υγείας αναφέρεται ως σημαντική συνιστώσα των επιτυχημένων συστημάτων παροχής υπηρεσιών φροντίδας υγείας. Συνάμα, η επαγγελματική ικανοποίηση των επαγγελματιών ... -
Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης σχολής γονέων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)Η οικογένεια, ως θεμελιώδης θεσμός της κοινωνίας, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και την ευημερία των παιδιών. Οι γονείς, ως οι πρώτοι εκπαιδευτές και φροντιστές των παιδιών τους, οφείλουν να καλλιεργούν ένα ... -
Στρατηγικές employer branding και εφαρμογή τους στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα ... -
Ο ρόλος της αξίας της μάρκας στη διαμόρφωση της σχέσης πελάτη-προμηθευτή στη βιομηχανική αγορά: η περίπτωση της αγοράς δεμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η αξία της μάρκας είναι ένας όρος που αντιπροσωπεύει την αξία της επωνυμίας μιας εταιρείας με βάση την αναγνώρισή της. Οι μάρκες στις αγορές B2B εξυπηρετούν ακριβώς τον ίδιο γενικό σκοπό όπως και στις καταναλωτικές αγορές, ... -
Πρότυπη μελέτη οργάνωσης και λειτουργίας σχολής γονέων σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)Η οικογένεια αποτελεί την πρωταρχική κοινωνική μονάδα, η οποία συνθέτει το κοινωνικό σύνολο. Ο ηθικοπλαστικός και παιδαγωγικός ρόλος της οικογένειας είναι αδιαμφισβήτητος, καθώς η δυναμική των σχέσεων που αναπτύσσεται στον ... -
Επικοινωνιακές ικανότητες νηπίων με Σύνδρομο Williams
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-22)Σύμφωνα με την παρούσα πτυχιακή εργασία, τα παιδιά με Σύνδρομο Williams (ΣW) ξεχωρίζουν από τον υπόλοιπο κόσμο λόγω έλλειψης ενός τμήματος στο χρωμόσωμα 7. Το συγκεκριμένο σύνδρομο αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή ... -
Σχέση γλωσσικής ανάπτυξης και μουσικών δεξιοτήτων σε νήπια 18 - 36 μηνών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-22)Σκοπός: Η παρούσα έρευνα επιχειρεί μια αρχική διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα σε πρώιμες μουσικές δεξιότητες και δεξιότητες παραγωγής γλώσσας. Μέθοδος: Συμμετείχαν 52 βρέφη και νήπια (30 αγόρια και 22 κορίτσια) ηλικίας ... -
Ο ρόλος των chatbots και η αποδοχή τους από τους Έλληνες καταναλωτές στο σύγχρονο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-16)Η έρευνα αυτή, μελετά τη σύνδεση του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ με τη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, η εργασία παρουσιάζει τους τρόπους αλληλεπίδρασης των καταναλωτών με τις εφαρμογές της Τεχνητής ... -
Η διαχείριση αλλαγής και η ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στους πολιτιστικούς οργανισμούς σε συνθήκες κρίσης. Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης. Ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση της κρίσης και των ανθρωπίνων σχέσεων κατά τη διάρκεια αυτής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-30)Στα τέλη του 2019 εκδηλώθηκε μια νέα εστία παγκόσμιας απειλής στην πόλη Wuhan, στην Κίνα. Επρόκειτο για έναν νέο κορωνοϊό, ο οποίος είχε αρχίσει να λαμβάνει αρχικά διαστάσεις επιδημίας, ωστόσο εξαπλώθηκε σταδιακά από την ... -
Οι δρόμοι του κρασιού της Χαλκιδικής και οι επιδράσεις στην τοπική κοινωνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-11-08) -
Ο πεζοπορικός τουρισμός ως εργαλείο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στο νησί των Κυθήρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-09)Ιn recent years, specialized and alternative forms of tourism have emerged as the primary choice for travelers. The need to move away from mass tourism has resulted in the rapid growth of these sustainable tourism modalities. ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ - Τουρισμός - Τουριστικά προϊόντα και τουριστικοί προορισμοί
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-02-17) -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) & καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον βαθμό κατά τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Αρχικά, μέσω διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφικής ... -
Το πράσινο μάρκετινγκ και η επιρροή του στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης/υπόδησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη διερεύνηση του πράσινου μάρκετινγκ, αντλώντας πληροφορίες από μια εκτεταμένη βιβλιογραφία που καλύπτει βασικές έννοιες του οικολογικού μάρκετινγκ. Εξετάζεται η ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη & ηγεσία στο δημόσιο τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-10)Οι δημόσιοι οργανισμοί έχουν πλέον απομακρυνθεί από την αρχική αντίληψη μιας αυστηρής και αυταρχικής ηγεσίας η οποία ήταν απομακρυσμένη από τις ανάγκες των υπαλλήλων για κατανόηση και στήριξη. Η Συναισθηματική Νοημοσύνη ... -
Τουριστική ανάδειξη και αξιοποίηση του τύμβου των Σαλαμινομάχων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-11-22) -
Η επίδραση του ψυχολογικού κεφαλαίου στην εργασιακή ικανοποίηση, την παρακίνηση και την απόδοση των εργαζομένων. Η περίπτωση του ελληνικού ιδιωτικού τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Το ψυχολογικό κεφάλαιο (PsyCap) είναι ένα σύνολο από θετικά συναισθήματα, στάσεις και ψυχικές καταστάσεις των ατόμων απέναντι στον εργασιακό χώρο. Συνίσταται από τέσσερα στοιχεία, την ελπίδα (hope), την αυτοαποτελεσματικότητα ...