Browsing by Keywords "Μάθηση που βασίζεται σε ψηφιακά παιχνίδια"
Now showing items 1-4 of 4
-
Διδασκαλία βιολογικών εννοιών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Η έρευνα έχει ως αντικείμενο την διάκριση έμβιων όντων, δηλαδή των όντων που έχουν ζωή (ζωντανών οργανισμών) και των άβιων όντων, δηλαδή των αντικειμένων που δεν έχουν ζωή και σε αυτή συμμετείχαν δέκα μαθητές δημόσιου ... -
Έρευνα σχεδιασμού στη νοηματοδότηση εννοιών πιθανοτήτων από μαθητές Γυμνασίου με το ψηφιακό παιχνίδι «yOur War» στην πλατφόρμα του «ChoiCo»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-01)Η παρούσα Έρευνα Σχεδιασμού εξετάζει τη νοηματοδότηση εννοιών των πιθανοτήτων από μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την εμπλοκή τους με το ψηφιακό παιχνίδι «yOur War» το οποίο έχει ως θέμα την επιβίωση σε μία εμπόλεμη ... -
Ενίσχυση της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών μέσα από ψηφιακά παιχνίδια στο μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-21)Η παρούσα διατριβή διερευνά τη χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών ως μέσο ενίσχυσης της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών στο μάθημα "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας". Η χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση έχει αποδειχθεί ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στη β/θμια εκπαίδευση για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας σε μαθητές με ποικιλότητα εκπαιδευτικών αναγκών. Μια μελέτη περίπτωσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07)Στην προσπάθεια βελτίωσης των εκπαιδευτικών πρακτικών που υπαγορεύεται από την ψηφιακή εποχή, η εκπαιδευτική αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας-EΠ (Augmented Reality-ΑR) κεντρίζει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον ...