• Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του 

      Κοτσίκης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
      Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ...
    • Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών 

      Ρήγας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
      Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...