• Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του 

      Κοτσίκης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
      Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ...
    • Σύστημα αναγνώρισης βλεφαρισμών και συγκέντρωσης υποκειμένου 

      Χάλαρης, Θοδωρής (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-19)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην κατασκευή μιας συσκευής επιτήρησης του βαθμού συγκέντρωσης - χαλάρωσης φυσιολογικών ανθρώπων, καθώς και την ανίχνευση βλεφαρισμών μέσω ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος, ταυτόχρονα. Τα ...