Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Επηρεασμός συμπεριφοράς"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές και οι παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-21)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη και αποσκοπεί στην ανάλυση των αντιλήψεων που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές και στους παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους ...