Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Ηλεκτρονικές αγορές"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Καταναλωτική συμπεριφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης εταιριών πώλησης καφέ και καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σχέση με την κατανάλωση καφέ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Το θέμα μας σχετίζεται άμεσα με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως από το 2009 έως το 2022 , οπού η αγορά προϊόντων γίνεται όλο και περισσότερο ηλεκτρονικά. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται στοιχεία ... -
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές και οι παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-21)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη και αποσκοπεί στην ανάλυση των αντιλήψεων που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές και στους παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους ...