Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Ικανοποίηση Ελλήνων καταναλωτών"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Διερεύνηση της σχέσης της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών στα οινικά προϊόντα: Η περίπτωση των Ελλήνων καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2025-02-19)Ο οίνος αποτελεί ένα ιδιαίτερο προϊόν και η οινοποιία θεωρείται μια ισχυρή δύναμη στην αγορά της παγκόσμιας οικονομίας. Στην Ελλάδα, η αγορά του οίνου έρχεται αντιμέτωπη με τον ανταγωνισμό που υπάρχει σε ευρωπαϊκό και ...