Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Ικανοποίηση πελατών"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Customer experience management στο B2B περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον. -
Η εμπειρία των καταναλωτών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-22)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα μεταξύ 1ης Απριλίου έως 15ης Μαΐου του 2023 με σκοπό να κατανοηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή της ηλεκτρονικής ... -
Ικανοποίηση αλλοδαπών και Ελλήνων πολιτών από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Ιθαγένειας του Υπουργείου Εσωτερικών. Η περίπτωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ιθαγένειας Νοτίου Τομέα Πειραιώς και Νήσων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-11)Η Δημόσια Διοίκηση αλλάζει . Η ικανοποίηση του πολίτη μπαίνει στο επίκεντρο της παροχής δημοσίων υπηρεσιών αντικαθιστώντας μέρα με τη μέρα τη στείρα γραφειοκρατική διεκπεραίωση υποθέσεων. Μέθοδοι από τον ιδιωτικό τομέα ... -
Μέτρηση και βελτίωση ικανοποίησης πελατών στη δημόσια διοίκηση: Η περίπτωση της ιχθυόσκαλας Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής «Μέτρηση και Βελτίωση Ικανοποίησης Πελατών στη Δημόσια Διοίκηση: Η Περίπτωση της Ιχθυόσκαλας Πειραιά» διεξήχθη έρευνα η οποία αναφερόταν στην ικανοποίηση πελατών (πωλητών και ... -
Μελέτη της συμπεριφοράς πελατών αεροπορικών εταιριών με τη χρήση διαδικτυακών αξιολογήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-16)Το θέμα της ποιότητας των αεροπορικών υπηρεσιών και της μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη-ταξιδιώτη απασχολεί συνεχώς τα τελευταία χρόνια τόσο την επιστημονική κοινότητα, όσο και τις εταιρείες του κλάδου. Η παρούσα ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ... -
Ποιότητα εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελατών στα ταμεία της ΕΥΔΑΠ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-29)H παρούσα διπλωματική εργασία παραθέτει μια ενδελεχή αναφορά σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών της ΕΥΔΑΠ στα περιφερειακά κέντρα εξυπηρέτησης, με κύριο θέμα ανάλυσης τον τρόπο πληρωμής των λογαριασμών αλλά και την ...