Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Κύκλος Ζωής Προϊόντος"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει πώς το μάρκετινγκ διαμορφώνει την αξία της μάρκας. Για τον σκοπό αυτό μελετάται η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος της μάρκας σε προϊόντα αναψυκτικών τύπου Cola. Η εργασία ... -
«Συσκευασία από κομποστοποιήμενα υλικά και η ευθύνη των εταιριών για τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο πλανήτη»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-22)Η οικολογική καταστροφή που παρατηρείται στις μέρες μας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλήγματα του πλανήτη μας. Δυστυχώς η συσκευασία παίζει καθοριστικό ρόλο στη μόλυνση του πλανήτη. Στην παρούσα εργασία έγινε μια ιστορική ...