Now showing items 1-8 of 8

    • Ανάπτυξη αλληλεπιδραστικής εφαρμογής εκμάθησης άλγεβρας των τάξεων γυμνασίου 

      Νιχωρίτης, Θεόδωρος-Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)
      Στην παρούσα διπλωματική πραγματοποιήθηκε ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας αλληλεπιδραστικής εφαρμογής που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να μάθουν και να εξοικειωθούν στην ύλη της άλγεβρας των τριών τάξεων γυμνασίου. ...
    • Ανάπτυξη Προσαρμοστικού Κουίζ 

      Καραμάνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-30)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη εφαρμογής κουίζ που χρησιμοποιεί τεχνικές προσαρμοστικής μάθησης για την αξιολόγηση και την εξέταση των εκπαιδευόμενων. Το θεωρητικό της πλαίσιο αφορά τη μάθηση ...
    • Η επίδραση της διαδικασίας της μάθησης στη γήρανση του νευρικού συστήματος 

      Γεωργιάδου, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)
      Η διπλωματική εργασία μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, έχει ως σκοπό τη μελέτη της επίδρασης της διαδικασίας της μάθησης στη γήρανση του νευρικού συστήματος. Χωρίζεται σε έξι μέρη: Στο πρώτο μέρος, γίνεται η ...
    • Η μάθηση χωρίς σφάλματα στην εκπαίδευση δραστηριοτήτων σε ασθενείς με άνοια 

      Χατζίνα, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
      Το κύριο θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μάθηση χωρίς σφάλ-ματα κατά την εκπαίδευση καθημερινών δραστηριοτήτων σε ασθενείς που πάσχουν από άνοια. Αρχικά γίνεται αναφορά στη δομή και λειτουργία του ...
    • Η σχεδιαστική σκέψη στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 

      Σαμπάνη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-16)
      Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται στη διερεύνηση των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας της σχεδιαστικής σκέψης στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Το θεωρητικό πλαίσιο της ...
    • Ο εκσυγχρονισμός της Φρεμπελιανής προσέγγισης στις προκλήσεις του σήμερα. Μελέτη περίπτωσης- εμπειρική έρευνα. 

      Εραλίδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
      Σκοπός Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις πρωτοπόρες για την εποχή παιδαγωγικές αρχές και τεχνικές του Γερμανού παιδαγωγού Friedrich Froebel αρχές του 18ου αιώνα μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα. Αυτές ...
    • Σχεδίαση Διαδραστικής Μαθησιακής Εφαρμογής για την υποστήριξη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 

      Καραντζούνης, Αθανάσιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-04)
      Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη δημιουργία μιας διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής που απευθύνεται σε παιδιά της ηλικιακής ομάδας 9-12 ετών, δηλαδή τετάρτης, πέμπτης και έκτης δημοτικού. Έχει ως στόχο να διευρύνει τις ...
    • Το νευροβιολογικό υπόβαθρο των συναισθημάτων και η επίδρασή τους στη μνήμη και τη μάθηση 

      Χριστογεώργου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
      Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την έρευνα και τη μελέτη της επίδρασης του συναισθήματος στη μνήμη και τη μάθηση. Τα συναισθήματα, όπως είναι ήδη γνωστό, είναι στενά συνυφασμένα τόσο με τις ...