• Mobile marketing: Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή 

      Καραμπίκα, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-12)
      Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το mobile marketing και η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Η αύξηση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων με γνώμονα την τεχνολογία επηρεάζει τη ...
    • Η διαφήμιση στα πλαίσια του mobile marketing 

      Παπαδάκη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)
      Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διαφήμισης στα πλαίσια του mobile marketing και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Η εργασία έδωσε βαρύτητα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση τονίζοντας τους στόχους, τα είδη ...