Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "e-Commerce"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Social media commerce: Παράγοντες που επηρεάζουν τη τελική απόφαση αγοράς σε ένα περιβάλλον μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)H εργασία αυτή εξετάζει τον ρόλο των social media στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των αποφάσεων αγοράς. Διερευνά τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς σε περιβάλλον social medιa, ... -
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές και οι παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-21)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη και αποσκοπεί στην ανάλυση των αντιλήψεων που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές και στους παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους ...