Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας επιτραπέζιας ελιάς με σκοπό την προώθηση της στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-30)
Η εργασία αυτή μελετά την συσκευασία της ελιάς και εξετάζει την διαδικασία που περνά ένα προϊόν από την παραγωγή του μέχρι και την κατανάλωση αυτού. Η μελέτη χωρίζεται σε δυο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό.Το ...
Digital Marketing και Ευφυής Συσκευασία: Το παρόν και το μέλλον, η σύνδεση τους και η γνώμη των Ελλήνων καταναλωτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-21)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να ερευνήσει και να αναλύσει τις σύγχρονες
τάσεις και την εξέλιξη του digital marketing, προβάλλοντας τα νέα δεδομένα που
απασχολούν την επιστημονική κοινότητα σήμερα καθώς και ...
Έξυπνη Εφαρμογή Ιχνηλάτησης Επαφών του Ιού Covid-19 «mycov» και Στρατηγικές Marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-14)
Στις αρχές του 2020 ο πλανήτης βρέθηκε αντιμέτωπος με μια καινούργια απειλή, τον ιό SARS-Cov-2, γνωστό στην Ελλάδα ως κορωνοϊό. Αρχικά, εμφανίστηκε σε μια επαρχία της Κίνας, όμως αρκετά γρήγορα εξαπλώθηκε στις υπόλοιπες ...
Ο ρόλος της συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος. Εταιρικά μηνύματα και σχεδιαστικές προδιαγραφές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-04)
Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο ρόλος της
συσκευασίας ως επικοινωνιακό μέσο προώθησης του προϊόντος και οι
σχεδιαστικές προδιαγραφές εταιρικής ταυτότητας και συσκευασίας καλλυντικού
προϊόντος. ...