Search
Now showing items 1-5 of 5
Ο ρόλος της ηγεσίας στην αξιολόγηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)
Η διοίκηση και η ηγεσία στις υπηρεσίες υγείας έχει ως σκοπό να αυξήσει την αποδοτικότητα και την ποιότητα στις υπηρεσίες με όσο το δυνατόν το πιο μικρό κόστος.Τα διαφορετικά είδη ηγεσίας που μπορεί να εφαρμόζονται στις ...
Δείκτες λειτουργικότητας και αξιολόγησης ενός Δημόσιου Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)
Η κεντρική υπόθεση της επείγουσας περίθαλψης (emergency care) είναι ότι η ταχεία διάγνωση και η έγκαιρη παρέμβαση βελτιώνουν τα αποτελέσματα των ασθενών . Οι επαγγελματικοί οργανισμοί έχουν αναπτύξει κατευθυντήριες γραμμές ...
Η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών τους. Μελέτη περίπτωσης: Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο << Αττικόν >>
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)
Οι συνθήκες που επικρατούν στην υγεία και η ποιότητα της παροχής των υπηρεσιών απασχολούν ολοένα και περισσότερο τους ανθρώπους που εργάζονται και ασχολούνται με τα θέματα διοίκησης και πολιτικών υγείας καθώς είναι ένα ...
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στη διαχείριση των συστημάτων ποιότητας της υγείας (Ανασκόπηση)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)
Οι οργανισμοί υγείας δρουν σε ένα μεταβαλλόμενο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, με τη συνεχή απαίτηση αναβαθμισμένων ιατρονοσηλευτικών παροχών. Η αναβάθμιση αυτή επιτυγχάνεται μέσα από την εναρμόνιση των υπηρεσιών και των ...
Αξιολόγηση του προγράμματος βοήθεια στο σπίτι. Μελέτη περίπτωσης δήμος Ιλίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-25)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίησης των εξυπηρετούμενων του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι" του Δήμου Ιλίου και πώς αυτή η ικανοποίηση επηρεάζει την ποιότητα ζωής τους.