Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-6 από 6
Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού» είναι η διερεύνηση του παιχνιδιού στην δυναμική σχέση με την μάθηση των παιδιών.
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσουμε ...
Συστηματική ανασκόπηση: Τα διαγνωστικά εργαλεία αξιολόγησης των εμβοών στην παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Πλαίσιο: Οι εμβοές προσδιορίζονται ως κλινικό σύμπτωμα το οποίο εμφανίζεται αναλογικά το ίδιο σε παιδιά και ενήλικες. Η διερεύνηση, ωστόσο, του πεδίου σε παιδιατρικές ομάδες παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις, ιδιαιτέρως, ...
To e-potfolio (ψηφιακός φάκελος) ως εργαλείο αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Η παρούσα μελέτη ερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην Εκπαίδευση σχετικά με το ζήτημα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού χαρτοφυλακίου (e-Portfolio) ως εργαλείου αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης.
Σκοπός ...
STEAM Unplugged η ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική ηλικία με τη χρήση γραναζιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)
Τα τελευταία χρόνια, νέες μέθοδοι και νέα αντικείμενα εισάγονται στα αναλυτικά προγράμματα της προσχολικής εκπαίδευσης. Μέθοδοι που, μεταξύ άλλων, εστιάζουν στην καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης μέσω της ανάπτυξης ...
Εργοθεραπευτική παρέμβαση σε ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας. Προσαρμογές στο σπίτι και στο σχολικό περιβάλλον.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)
Εισαγωγή: Η Σκλήρυνση κατά πλάκας (MS) είναι μια χρόνια, φλεγμονώδης και αυτοάνοση νόσος του κεντρικού νευρικού συστήματος (CNS) και χαρακτηρίζεται από καταστροφή του νευρικού συστήματος, με αποτέλεσμα την ατελή ή ελλιπή ...
Η συνεισφορά της μεθόδου project στην ανάπτυξη Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Απόψεις μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
Ο 21ος αιώνας χαρακτηρίζεται από σημαντικές κοινωνικές, τεχνολογικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές αλλαγές που επιβάλουν στους πολίτες των σύγχρονων κοινωνιών την ανάπτυξη και καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων και ικανοτήτων ...