Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Οι Ρουμπρίκες ως εργαλείο αξιολόγησης στην Προσχολική αγωγή. Σχεδιασμός Ρουμπρικών για την αξιολόγηση των Κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων των νηπίων, που φοιτούν στον Παιδικό Σταθμό.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
Οι Παιδικοί Σταθμοί είναι οι δομές, που παρέχουν Προσχολική αγωγή και φροντίδα σε βρέφη και νήπια και ταυτόχρονα τα προετοιμάζουν για την εισαγωγή τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση, δηλαδή το Νηπιαγωγείο. Έρευνες έχουν ...
Από τον κατάλογο της βιβλιοθήκης στον σημασιολογικό ιστό: Διαδικασίες μετατροπής εγγραφών από το MARC 21 στο BIBFRAME
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-04)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μετατροπή βιβλιογραφικών εγγραφών βιβλιοθηκών από το πρότυπο MARC 21 στο μοντέλο συνδεδεμένων δεδομένων BIBFRAME 2.0. Για τη μετατροπή αυτή χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο “MARC ...