Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Στρατηγική ανάπτυξη οργανικής επισκεψιμότητας ιστοσελίδων στους οργανισμούς πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)
Η ανάπτυξη τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ με στόχο την χρήση και αξιοποίηση τεχνολογιών
πληροφόρησης σε επιχειρησιακό επίπεδο αποτελεί έναν αρκετά πρωτοποριακό
αναπτυσσόμενο τομέα ερευνών. Ωστόσο σε επίπεδο αξιοποίησης ...
Η επίδραση των εξωτερικών συνδέσμων στο εύρος ορατότητας των ιστοσελίδων πολιτιστικών οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)
Σκοπός της έρευνας μας είναι να παρουσιάσουμε τα οφέλη και τη σημαντικότητα των
εξωτερικών συνδέσμων όσο αφορά τα μουσεία, τα αρχεία και τις βιβλιοθήκες. Με τη
βοήθεια λοιπόν των εξωτερικών συνδέσμων ή αλλιώς backlinks ...
Κατάταξη αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης. Μια συγκριτική μεθοδολογική προσέγγιση μεταξύ της Google και της Bing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-10)
Σκοπός και Πλαίσιο Μελέτης: Η σύγχρονη εποχή, η οποία εύστοχα χαρακτηρίζεται ως η εποχή της “πληροφορίας” λόγω του τεράστιου όγκου δεδομένων που παράγεται διαρκώς στον παγκόσμιο ιστό. Για την διαχείριση της τεράστιας ...
Περιεχόμενο κοινωνικών δικτύων και αναλυτικά δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών. Εξέταση της πλατφόρμας του Facebook ως μέσο διάχυσης των υπηρεσιών βιβλιοθηκών, αρχείων και μουσείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)
Σκοπός και Πλαίσιο Μελέτης: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις Βιβλιοθήκες, τα Αρχεία και τα Μουσεία νέες δυνατότητες, αναφορικά με τη διάδοση τους στο ευρύ κοινό. Αυτές οι πλατφόρμες, όπως το Facebook που μελετάμε ...