Η επίδραση των εξωτερικών συνδέσμων στο εύρος ορατότητας των ιστοσελίδων πολιτιστικών οργανισμών
The impact of external links on the visibility range of cultural organizations' websites
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Παπανικολάου, Παναγιώτης
Παρασίδου, Γκόλφω
Ημερομηνία
2023-02-22Επιβλέπων
Kouis, DimitrisDrivas, Ioannis C.
Λέξεις-κλειδιά
Μουσεία ; Βιβλιοθήκες ; Αρχεία ; Ιστότοποι ; Περιγραφική ανάλυση δεδομένωνΠερίληψη
Σκοπός της έρευνας μας είναι να παρουσιάσουμε τα οφέλη και τη σημαντικότητα των
εξωτερικών συνδέσμων όσο αφορά τα μουσεία, τα αρχεία και τις βιβλιοθήκες. Με τη
βοήθεια λοιπόν των εξωτερικών συνδέσμων ή αλλιώς backlinks οι οργανισμοί αυτοί
μπορούν να προωθήσουν και να δημοσιεύσουν θέματα που αφορούν τον πολιτισμό, την
εξέλιξη της τεχνολογίας και επικοινωνίας, να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο των
ιστοσελίδων και τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στην προώθησή τους. Τα backlinks είναι
ιδιαίτερα σημαντικά για το SEO επειδή έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν μία ιστοσελίδα
σε μία άλλη. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τη μεθοδολογία της έρευνας σε αρχείο Excel 193
οργανισμούς και τα δεδομένα που συλλέξαμε και είναι ικανά τα δεδομένα αυτά να
ενισχύσουν τη γνώση των διαχειριστών με τη βοήθεια ενός σημαντικού εργαλείου , του
MOZ. Το MOZ είναι ένα εργαλείο βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης, από εκεί
βασιστήκαμε στη συλλογή δεδομένων και αναφέραμε και κάποιες μετρικές που έτσι μας
βοηθούν στην εύρεση και στην καλύτερη ανάλυση αποτελεσμάτων που παρουσιάζονται σε
πίνακες και σε διαγράμματα.
Περίληψη
The aim of the research is to present the benefits and importance of external links for
information organizations such as libraries, museums and archives. With the help of external
links or otherwise backlinks, these organizations can promote and publish issues related to
culture, the development of technology and communication, enrich the content of websites
and social networks contribute to their promotion. Backlinks are particularly important for
SEO because they have the ability to transfer one website to another. Then we present the
methodology of the survey in an excel file of 193 organizations and the data we collected
and are capable of enhancing the knowledge of administrators with the help of an important
tool, the MOZ. MOZ is a search engine optimization tool, from there we relied on data
collection and mentioned some metrics that help us find and better analyze results
presented in tables and charts.