Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)
Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ...
Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)
Στη μελέτη αυτή, ερευνήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζει η ακολουθούμενη στρατηγική μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης της εταιρείας. Οι προγενέστερες μελέτες είχαν διερευνήσει τους μεμονωμένους ...
Lovermak - Social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)
Στη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και ...
Οι πελατειακές εμπειρίες στο πλαίσιο των ελληνικών ξενοδοχείων. Η επίδρασή τους στην ικανοποίηση, στην εικόνα της μάρκας, στην εμπιστοσύνη και στην προσήλωση στη μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ανέλυσε την έννοια της πελατειακής εμπειρίας με τα ξενοδοχειακά brands και αναζήτησε τρόπους επίτευξης της προσήλωσης στο brand των πελατών (μέσω της εμπειρίας, της εικόνας του brand, της ...
Customer experience management στο B2B περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)
Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον.