Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 18
Ο κοινός χώρος βιβλιοθηκών, αρχείων και μουσείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-10-16)
1. Οι Βιβλιοθήκες, τα Αρχεία και τα Μουσεία προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις της ψηφιακής εποχής. Δεδομένης της ιστορικής τους εξέλιξης είναι λογικό ότι με την ανάπτυξη του διαδικτύου έχουν γίνει προσπάθειες ...
Συνεργατικές διεπαφές για χώρους πολιτισμού και πολιτιστικής κληρονομιάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-09-16)
Οι τεχνολογίες για χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς απευθύνονται κυρίως σε μεμονωμένους επισκέπτες, αν και είναι βιβλιογραφικά γνωστό ότι οι περισσότεροι επισκέπτες χώρων πολιτισμού και πολιτιστικής κληρονομιάς, τους ...
Ο ρόλος της πολιτιστικής επικοινωνίας για τη βιωσιμότητα των πολιτιστικών οργανισμών: συγκριτική μελέτη του Μουσείου της Πόλης των Αθηνών και του Μουσείου του Λονδίνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)
Στην παρούσα εργασία δίνεται έμφαση στο πώς το μουσείο, ως πολιτιστικός οργανισμός, μπορεί να ακολουθήσει τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στο χώρο της μουσειολογίας και να ανταπεξέλθει στις σημερινές προκλήσεις της ...
Ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία και Covid-19: Η νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού των μουσείων – πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στα ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο και την εισαγωγή και τη χρήση νέων τεχνολογιών στα μουσεία, με ...
Στρατηγική ανάπτυξη οργανικής επισκεψιμότητας ιστοσελίδων στους οργανισμούς πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)
Η ανάπτυξη τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ με στόχο την χρήση και αξιοποίηση τεχνολογιών
πληροφόρησης σε επιχειρησιακό επίπεδο αποτελεί έναν αρκετά πρωτοποριακό
αναπτυσσόμενο τομέα ερευνών. Ωστόσο σε επίπεδο αξιοποίησης ...
Η επίδραση των εξωτερικών συνδέσμων στο εύρος ορατότητας των ιστοσελίδων πολιτιστικών οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)
Σκοπός της έρευνας μας είναι να παρουσιάσουμε τα οφέλη και τη σημαντικότητα των
εξωτερικών συνδέσμων όσο αφορά τα μουσεία, τα αρχεία και τις βιβλιοθήκες. Με τη
βοήθεια λοιπόν των εξωτερικών συνδέσμων ή αλλιώς backlinks ...
Κοινωνικά δίκτυα και αξιοποίηση τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Βελτιστοποίηση μέσω των δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών. Η περίπτωση του Youtube
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-22)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αποτελεί η ανάδειξη στρατηγικής για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και διαμοιρασμού πολυμεσικού περιεχομένου το Youtube, από πολιτιστικούς οργανισμούς ...
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μουσεία στην εποχή της πανδημίας Covid-19: απόψεις φοιτητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)
Τα Μουσεία σήμερα θεωρούνται ως πρεσβευτές του πολιτισμού, στοιχείο που αποτελεί τη συνέχεια της εθνικής συνείδησης αλλά και της ιστορικής και σύγχρονης έκφρασης εφόσον αναδεικνύουν τη πολιτιστική κληρονομιά τόσο σε τοπικό ...
Συνεργασία μουσείων και βιβλιοθηκών: μελέτες περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
Τα μουσεία κι οι βιβλιοθήκες διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση και τη μετάδοση του πολιτισμού. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο οργανισμών, όπως η επαγγελματική κατάρτιση των ...
Αναλυτικά στοιχεία κοινωνικών δικτύων μουσείων. Μελέτη της αξιοποίησης των πλατφορμών YouTube και Twitter
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)
Στην πτυχιακή εργασία μας ασχοληθήκαμε με δύο κοινωνικά μέσα δικτύωσης το YouTube και
το Twitter. Πιο συγκεκριμένα, μελετήσαμε 251 οργανισμούς (μουσεία) ελέγχοντας πια από
αυτά έχουν κανάλι στο YouTube και στο Twitter ...