Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Εταιρική ταυτότητα καφετέριας και σχεδιασμός προϊόντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-08-04)
Στόχος της πτυχιακής εργασίας αυτής αποτέλεσε η μελέτη στοιχείων που περικλείουν την εταιρική ταυτότητα μιας καφετέριας ως προς τον σχεδιασμό, την αρτιότητα, τη λειτουργικότητα, το να είναι υλοποιήσιμα και να συνδέονται ...
Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας του καφέ-μπαρ: Cusco
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-21)
Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελετά μια μικρή επιχείρηση στο χώρο της εστίασης και προσφέρει υποθετικές λύσεις στις ανάγκες της με τη βοήθεια του επανασχεδιασμού (rebranding).