Search
Now showing items 1-7 of 7
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ...
Ο ρόλος της ακολουθούμενης στρατηγικής μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης εταιρειών φαρμάκων και καλλυντικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)
Στη μελέτη αυτή, ερευνήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζει η ακολουθούμενη στρατηγική μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας και της απόδοσης της εταιρείας. Οι προγενέστερες μελέτες είχαν διερευνήσει τους μεμονωμένους ...
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)
Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ...
Lovermak - Social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)
Στη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και ...
Νευρομάρκετινγκ: Ηθική διάσταση και πρακτικές του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
Το Μάρκετινγκ όπως το γνωρίζουμε πλέον έχει αλλάξει αρκετά. Η έρευνα Μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο σε μια έρευνα που διεξάγετε από κάποιο γραφείο μέσω Internet ή στο πεδίο, ώστε να διερευνήσει την αγοραστική απόφαση ή ...
Η χρήση των social media στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08)
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)
Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ...