Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
The effect of online marketing content on public opinion. Case study plastic items
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Δασκαλάκη, Πολυξένη
Ημερομηνία
2022-09-20Επιβλέπων
Rizomyliotis, IoannisΛέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Μάρκετινγκ περιεχομένου ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου ; Πλαστικά ; Κοινωνικό μάρκετινγκ ; Πράσινο μάρκετινγκΠερίληψη
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που το κοινό αίσθημα αντιτίθεται στο προϊόν αυτό; Μπορεί ο διαφημιστής να ανατρέψει αρχικά την αρνητική εικόνα του καταναλωτή και σε δεύτερο χρόνο να τον πείσει ώστε να το επιλέξει; Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν μέσω της υιοθέτησης συγκεκριμένης στρατηγικής διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να αλλάξει η εικόνα της κοινής γνώμης για ένα προϊόν και ως μελέτη περίπτωσης λήφθηκαν τα πλαστικά είδη (πλαστικές σακούλες, πλαστικά μιας χρήσης και πλαστικά μπουκάλια).
Περίληψη
Digital content marketing is one of the main tools that advertisers use to influence a large portion of the population in order to choose the advertised product (or service). But what happens when public sentiment is against this product? Can the advertiser reverse the negative feeling of the consumer and then convince him/her to buy it? The purpose of this dissertation is to investigate whether, via specific digital content marketing strategy, the public opinion can be changed and plastic items (plastic bags, single-use plastics and plastic bottles) are being used a case study.
Αριθμός σελίδων
99Σχολή
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών ΕπιστημώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΤίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)Γλώσσα
Ελληνικά
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και λέξεις-κλειδιά.
-
Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
Σάββα, Ευδοξία Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ... -
Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel
Βορρίση, Διονυσία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-02-06)Η παρούσα εργασία μελετά το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό εφαρμόζεται στα πολυτελή ξενοδοχεία. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση εστιάζοντας αρχικά στις βασικές αρχές του τουρισμού, της φιλοξενίας, ... -
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
Τουτουδάκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ...