Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Δείκτες λειτουργικότητας και αξιολόγησης ενός Δημόσιου Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04)
Η κεντρική υπόθεση της επείγουσας περίθαλψης (emergency care) είναι ότι η ταχεία διάγνωση και η έγκαιρη παρέμβαση βελτιώνουν τα αποτελέσματα των ασθενών . Οι επαγγελματικοί οργανισμοί έχουν αναπτύξει κατευθυντήριες γραμμές ...
Η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας ως προς την ποιότητα με βάση την ικανοποίηση των χρηστών τους. Μελέτη περίπτωσης: Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο << Αττικόν >>
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021)
Οι συνθήκες που επικρατούν στην υγεία και η ποιότητα της παροχής των υπηρεσιών απασχολούν ολοένα και περισσότερο τους ανθρώπους που εργάζονται και ασχολούνται με τα θέματα διοίκησης και πολιτικών υγείας καθώς είναι ένα ...
Η επίδραση της πανδημίας Covid-19 στη διαχείριση των συστημάτων ποιότητας της υγείας (Ανασκόπηση)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)
Οι οργανισμοί υγείας δρουν σε ένα μεταβαλλόμενο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, με τη συνεχή απαίτηση αναβαθμισμένων ιατρονοσηλευτικών παροχών. Η αναβάθμιση αυτή επιτυγχάνεται μέσα από την εναρμόνιση των υπηρεσιών και των ...
Αξιολόγηση του προγράμματος βοήθεια στο σπίτι. Μελέτη περίπτωσης δήμος Ιλίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-25)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι μέτρηση της ικανοποίησης των εξυπηρετούμενων του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι" του Δήμου Ιλίου και πώς αυτή η ικανοποίηση επηρεάζει την ποιότητα ζωής τους.