Search
Now showing items 1-10 of 12
Η ειδική εκπαίδευση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η εξελικτική πορεία της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης κάνοντας αναφορά στην εποχή της ιδρυματοποίησης και του αποκλεισμού, της ομαλοποίησης, της ενσωμάτωσης, της ...
Μαθησιακές παρεμβάσεις σε μαθητές με αυτισμό στα μαθήματα των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Τις τελευταίες δεκαετίες, όλο και περισσότερα παιδιά με ΔΑΦ συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε στα πλαίσια του γενικού σχολείου είτε φοιτούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Μελέτες και έρευνες που έχουν ...
Η εκπαιδευτική και κοινωνική διάσταση της φυσιοθεραπευτικής παρέμβασης σε παιδιά με αναπηρία κατά την διάρκεια της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)
Η φυσικοθεραπεία ανά τις δεκαετίες έχει εξελιχθεί και υπάρχουν πολλές μέθοδοι και τρόποι αντιμετώπισης του παιδιατρικού ασθενή, ιδίως του παιδιού με κινητική αναπηρία, που προάγουν την υγεία και στοχεύουν στην βέλτιστη ...
Ενισχύοντας τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στις Ανθρωπιστικές Σπουδές: Εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης για την Υποστήριξη των Εκπαιδευτικών στη Διδασκαλία Μαθητών με Ειδικές Ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
Ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας που έχει λάβει η εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια αποσκοπεί στη δημιουργία ενός σχολείου για όλους. Δεν στοχεύει μόνο στην συμπερίληψη των μαθητών με δυσκολίες αλλά δίνει έμφαση στις ατομικές ...
Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Τις τελευταίες δεκαετίες, η εκπαίδευση έχει αποκτήσει συμπεριληπτικό χαρακτήρα και έχει αγκαλιάσει τη μοναδικότητα κάθε ατόμου που την απαρτίζει είτε η διαφορετικότητά του έγκειται στις ειδικές εκπαιδευτικές του ανάγκες ...
Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση στην Ελλάδα και ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη βιβλιογραφική μελέτη και την ανάδειξη του πολυδιάστατου επαγγελματικού ρόλου του κοινωνικού λειτουργού στο πλαίσιο υποστήριξης των μαθητών με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ...
Η χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Η χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με Ειδι-κές Μαθησιακές Δυσκολίες» στοχεύει να διερευνήσει τον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβά-νονται και εφαρμόζουν την ενσωμάτωση των ...
Τα θεωρητικά μοντέλα που αναπτύχθηκαν για τις οικογένειες παιδιών με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)
Η γονική μέριμνα για ένα παιδί με αναπτυξιακή αναπηρία είναι μια τεράστια ευθύνη, που μπορεί να ξεπεράσει κατά πολύ αυτή της τυπικής γονικής μέριμνας. Πολλοί γονείς βρίσκουν τον τρόπο να ανταποκριθούν θετικά στις προκλήσεις ...
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τμήματα ειδικής αγωγής σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) στην περιοχή του Πύργου Ηλείας, σχετικά με τη συνεργασία σχολείου και οικογενειακού/υποστηρικτικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Εισαγωγή: Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών των Ειδικών σχολείων Πύργου Ηλείας αναφορικά με τις σχέσεις συνεργασίας που διατηρούν με τους γονείς των μαθητών τους, με σκοπό ...
Ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης κι η ορθή εφαρμογή του στα σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)
Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται έντονο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κι αναπηρίες εντός των γενικών τάξεων. Μία τέτοια μορφή συνεκπαίδευσης είναι και η λεγόμενη «Παράλληλη ...