Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Αυτισμός, Μαθηματικές δεξιότητες και ο ρόλος των σύγχρονων τεχνολογιών στην Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)
Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μία κατάσταση που σχετίζεται με διανοητική αναπτυξιακή αναπηρία και έχει αντίκτυπο στην κοινωνικοποίηση, δημιουργώντας προβλήματα στην συμπεριφορά, στην κοινωνική αλληλεπίδραση ...
Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις με χρήση ΤΠΕ σε μαθητές με ΔΑΦ: Ανάπτυξη μιας διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Για τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, οι ΤΠΕ αποτελούν χρήσιμα εργαλεία και η ενσωμάτωση τους στη διδασκαλία μπορεί να είναι πολύτιμη για την εκπαίδευσή τους. Τα σύγχρονα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης που μπορούν ...
Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ...