Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Αυτισμός, Μαθηματικές δεξιότητες και ο ρόλος των σύγχρονων τεχνολογιών στην Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)
Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μία κατάσταση που σχετίζεται με διανοητική αναπτυξιακή αναπηρία και έχει αντίκτυπο στην κοινωνικοποίηση, δημιουργώντας προβλήματα στην συμπεριφορά, στην κοινωνική αλληλεπίδραση ...
Μαθησιακές δυσκολίες οφειλόμενες σε γενετικά σύνδρομα αποκλειστικά αρρένων και προγράμματα παρέμβασης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι διαταραχές οι οποίες επηρεάζουν διάφορες γνωστικές
ικανότητες. Αρκετές φορές οι δυσκολίες αυτές οφείλονται σε γενετικά σύνδρομα, όπως
το Σύνδρομο Tourette, Klinefelter και Jacobs. Πρόκειται ...
Δυσλεξία στην Ενήλικη ζωή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)
Περίληψη
Εισαγωγή: Η δυσλεξία εντάσσεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, κατά την οποία το άτομο, μικρής ή μεγάλης ηλικίας, παρουσιάζει δυσκολίες στην ανάλυση των λέξεων, σε ακουστικές μονάδες συλλαβικής βάσης και στη ...
Δυσπραξία λόγου-μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)
Εισαγωγή: Ερευνώντας το θέμα αναφορικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, μας απασχο-λεί ιδιαίτερα η δυσπραξία λόγου, η οποία κάνει την εμφάνισή της όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια. Είναι εγγενής στο άτομο, χωρίς νοητικά ...