dc.contributor.advisor | Καραμάνη, Αντιγόνη | |
dc.contributor.author | Σαλονικιός, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Σάρρας, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2021-07-30T08:40:43Z | |
dc.date.available | 2021-07-30T08:40:43Z | |
dc.date.issued | 2021-07-26 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1014 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-865 | |
dc.description.abstract | Σε μία εποχή όπου η τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, έχουν αλλάξει τον τρόπο
επικοινωνίας, οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διαμορφώσουν τη δική
τους εικόνα. Η αναγνωρισιμότητα, η ανάγκη για διαφοροποίηση και ο παράγοντας του
ανταγωνισμού, συμβάλλουν στη δημιουργία της επιθυμητής ταυτότητας.
Η ταυτότητα ενός ανθρώπου, δείχνει ορισμένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, τα
οποία τον κάνουν να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο πλήθος. Μεταξύ αυτών των
χαρακτηριστικών που τον κάνουν να ξεχωρίζει, μπορούμε να αναφέρουμε τον τρόπο
συμπεριφοράς και ομιλίας του, τις σκέψεις του, τις επιδόσεις και τις αποδόσεις του,
καθώς και τις ιδιότητές του, είτε αυτές είναι θετικές, είτε αρνητικές.
Στον κλάδο των επιχειρήσεων, με τον όρο εταιρική ταυτότητα, εννοούμε όλα εκείνα τα
στοιχεία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μια επιχείρησης, τα οποία δημιουργούν μια
ξεχωριστή προσωπικότητα και διαμορφώνουν το προφίλ αυτής, με σκοπό να καταφέρει
να διαφέρει από άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις κοινού ενδιαφέροντος.
Στην παρούσα εργασία θα γίνει αναφορά στον όρο της Εταιρικής Ταυτότητας, θα δούμε
ποιος είναι ο ρόλος της σε μια επιχείρηση παραγωγής οίνου και πώς αυτή έχει επίδραση
στη λειτουργία της, θα αναλύσουμε την εταιρική ταυτότητα ως μέσο επικοινωνίας και
το πόσο σημαντικός είναι ο σχεδιασμός, ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ
καταναλωτή και προϊόντος. Όλα τα παραπάνω θα προσπαθήσουμε να τα εντάξουμε σε
μία δική μας εταιρία, που δραστηριοποιείται στον χώρο της οινοποιίας, καθώς και τα
προϊόντα της που σύντομα θα διατεθούν στην αγορά. | el |
dc.format.extent | 258 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εταιρική ταυτότητα | el |
dc.subject | Σήμα | el |
dc.subject | Λογότυπος | el |
dc.subject | Σχεδίαση | el |
dc.subject | Συσκευασία | el |
dc.subject | Branding | el |
dc.subject | Σήμανση | el |
dc.subject | Οπτική επικοινωνία | el |
dc.subject | Οινοποιία | el |
dc.subject | Μάρκετινγκ | el |
dc.subject | Συσκευασία οίνου | el |
dc.subject | ΠΓΕ | el |
dc.subject | ΠΟΠ | el |
dc.title | Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας Προϊόντος, με σκοπό την προώθησή του στην Ελληνική αγορά. | el |
dc.title.alternative | Corporate Identity and Product Packaging Design in order to promote it in the Greek market. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κολιομάρου, Μαριάνθη | |
dc.contributor.committee | Αθυμαρίτου, Φιλίππα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | At a time when technology and social networks have changed the way people
communicate, people and businesses are trying to shape their own image. Recognition,
the need for differentiation and the factor of competition, contribute to the creation of
the desired identity.
The identity of a person, shows some of his special characteristics, which make him
stand out from the rest of the crowd. Among these characteristics that make him stand
out, we can mention his manner of behavior and speech, his thoughts, his performance
and performances, as well as his qualities, whether they are positive or negative.
In the business sector, by corporate identity, we mean all those elements and special
characteristics of a company, which create a distinct personality and shape its profile, in
order to be able to differ from other similar companies of common interest.
In this paper we will refer to the term Corporate Identity, we will see what is its role in
a wine production company and how it affects its operation, we will analyze corporate
identity as a means of communication and how important design is, so to have interaction
between consumer and product. We will try to integrate all the above in one of our
companies, which is active in the field of winemaking, as well as its products that will
soon be available on the market. | el |