Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας Προϊόντος, με σκοπό την προώθησή του στην Ελληνική αγορά.

dc.contributor.advisorΚαραμάνη, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΣαλονικιός, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΣάρρας, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2021-07-30T08:40:43Z
dc.date.available2021-07-30T08:40:43Z
dc.date.issued2021-07-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1014
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-865
dc.description.abstractΣε μία εποχή όπου η τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, έχουν αλλάξει τον τρόπο επικοινωνίας, οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διαμορφώσουν τη δική τους εικόνα. Η αναγνωρισιμότητα, η ανάγκη για διαφοροποίηση και ο παράγοντας του ανταγωνισμού, συμβάλλουν στη δημιουργία της επιθυμητής ταυτότητας. Η ταυτότητα ενός ανθρώπου, δείχνει ορισμένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, τα οποία τον κάνουν να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο πλήθος. Μεταξύ αυτών των χαρακτηριστικών που τον κάνουν να ξεχωρίζει, μπορούμε να αναφέρουμε τον τρόπο συμπεριφοράς και ομιλίας του, τις σκέψεις του, τις επιδόσεις και τις αποδόσεις του, καθώς και τις ιδιότητές του, είτε αυτές είναι θετικές, είτε αρνητικές. Στον κλάδο των επιχειρήσεων, με τον όρο εταιρική ταυτότητα, εννοούμε όλα εκείνα τα στοιχεία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μια επιχείρησης, τα οποία δημιουργούν μια ξεχωριστή προσωπικότητα και διαμορφώνουν το προφίλ αυτής, με σκοπό να καταφέρει να διαφέρει από άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις κοινού ενδιαφέροντος. Στην παρούσα εργασία θα γίνει αναφορά στον όρο της Εταιρικής Ταυτότητας, θα δούμε ποιος είναι ο ρόλος της σε μια επιχείρηση παραγωγής οίνου και πώς αυτή έχει επίδραση στη λειτουργία της, θα αναλύσουμε την εταιρική ταυτότητα ως μέσο επικοινωνίας και το πόσο σημαντικός είναι ο σχεδιασμός, ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ καταναλωτή και προϊόντος. Όλα τα παραπάνω θα προσπαθήσουμε να τα εντάξουμε σε μία δική μας εταιρία, που δραστηριοποιείται στον χώρο της οινοποιίας, καθώς και τα προϊόντα της που σύντομα θα διατεθούν στην αγορά.el
dc.format.extent258el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΣήμαel
dc.subjectΛογότυποςel
dc.subjectΣχεδίασηel
dc.subjectΣυσκευασίαel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectΣήμανσηel
dc.subjectΟπτική επικοινωνίαel
dc.subjectΟινοποιίαel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΣυσκευασία οίνουel
dc.subjectΠΓΕel
dc.subjectΠΟΠel
dc.titleΣχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας Προϊόντος, με σκοπό την προώθησή του στην Ελληνική αγορά.el
dc.title.alternativeCorporate Identity and Product Packaging Design in order to promote it in the Greek market.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚολιομάρου, Μαριάνθη
dc.contributor.committeeΑθυμαρίτου, Φιλίππα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedAt a time when technology and social networks have changed the way people communicate, people and businesses are trying to shape their own image. Recognition, the need for differentiation and the factor of competition, contribute to the creation of the desired identity. The identity of a person, shows some of his special characteristics, which make him stand out from the rest of the crowd. Among these characteristics that make him stand out, we can mention his manner of behavior and speech, his thoughts, his performance and performances, as well as his qualities, whether they are positive or negative. In the business sector, by corporate identity, we mean all those elements and special characteristics of a company, which create a distinct personality and shape its profile, in order to be able to differ from other similar companies of common interest. In this paper we will refer to the term Corporate Identity, we will see what is its role in a wine production company and how it affects its operation, we will analyze corporate identity as a means of communication and how important design is, so to have interaction between consumer and product. We will try to integrate all the above in one of our companies, which is active in the field of winemaking, as well as its products that will soon be available on the market.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές