Συλλογές μέσα σε αυτή την κοινότητα

Πρόσφατες υποβολές

  • Mια μικρή εικονογραφημένη ποιητική συλλογή 

    Κατσανάκη, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)
    Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αποτελεί την ανάλυση για τον τρόπο δημιουργίας μιας μικρής εικονογραφημένης ποιητικής συλλογής . Η εργασία ξεκινά με ιστορική αναδρομή σχετικά με την εικονογράφηση των βιβλίων και μερικά ...
  • #καμία_ελπίδα 

    Πετσέλης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)
    Η πτυχιακή αφορά μια μικρού μήκους ταινία 2D Animation. Διηγείται την ιστορία ενός άστεγου στην Αθήνα που προσπαθεί να επιβιώσει πουλώντας σπίρτα, ενώ η κοινωνία αδιαφορεί.
  • Magi the fox 

    Πετροπούλου, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-17)
    Τεχνικές 2D animation. Η εταιρία OrangeFox δημιουργεί μία ταινία μικρού μήκους παρουσιάζοντας διαφορετικές τεχνικές του animation, ταξιδεύοντας σε διαφορετικούς κόσμους μαζί με την πρωταγωνίστριά της την Μάτζι την αλεπού.
  • Σχεδιασμός intro για τηλεοπτικό κανάλι 

    Γιαννοπούλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-03)
  • Το 3D modeling και το 3D printing ως βοηθητική τεχνολογία στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό σε μαθητές με προβλήματα όρασης 

    Κορωναίου, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-14)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών 3D Modeling και 3D Printing στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό για μαθητές με προβλήματα όρασης. Η μελέτη αυτή στοχεύει στην αξιολόγηση της ...
  • ISLAND RUNNER: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός 3D Βιντεοπαιχνιδιού με Θέμα το Άθλημα του Παρκούρ 

    Κίννας, Παναγιώτης; Βούλγαρη, Ευτυχία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-01)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη διαδικασία ανάπτυξης ενός 3D βιντεοπαιχνιδιού με κύρια θεματική το άθλημα του παρκούρ, μέσα στο περιβάλλον της Unity. Τα στάδια παραγωγής που αναλύονται βασίζονται πάνω στην εικαστική ...
  • Εταιρική ταυτότητα εστιατορίου και διανομής προϊόντων «Στόφα» 

    Τιλόγλου, Ευριπία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-16)
    Το project επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εταιρικής ταυτότητας για το ελληνικό εστιατόριο "Στόφα". Το εστιατόριο συνδυάζει την παραδοσιακή ελληνική κουζίνα, εμπνευσμένη από τη γιαγιά της δημιουργού, ...
  • Συνδυασμός 3d animation και οπτικών εφέ στην απόδοση ενός ραπ μουσικού κομματιού 

    Μανογιαννάκη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-10)
    H παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία διερεύνηση γύρω από τρόπους και τεχνικές δημιουργίας ενός 3d μουσικού βίντεο – visualizer, για το rap μουσικό κομμάτι “Dead Mic feat. Ruby – Για' μας θα' ναι”. Το βίντεο αποτελείται ...
  • Δημιουργία τράπουλας με Δράκους "Dragon Tales" 

    Ανάγνου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)
    Η παρακάτω πτυχιακή εργασία "Dragon Tales" αφορά τη δημιουργία μιας πλήρως λειτουργικής τράπουλας με τέσσερα είδη δράκων. Συνδυάζει το πιο γνωστό επιτραπαίζιο παιχνίδι καρτών με το πιο γνωστό μυθολογικό πλάσμα κάθε χώρας ...
  • Σχεδιασμός ψηφιακής γραμματοσειράς 

    Ραχωβίτσας, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)
    Σχεδιασμός ψηφιακής display γραμματοσειράς, βασισμένη και εμπνευσμένη από τα χειρόγραφα τυπογραφικά στοιχεία των τίτλων αφισών ταινιών αλλά και διαφημίσεων του ελληνικού κινηματογράφου κατά τις δεκαετίες του ’50, ’60 και ...
  • Προετοιμασία και προπαραγωγή ταινίας μικρού μήκους 2D-3D animation με τίτλο:"Chronicles of Malancore: Exodus of the Fire Elves" 

    Θεοτοκάτος, Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-03)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την προετοιμασία, προπαραγωγή και δημιουργία σκηνών της ταινίας μικρού μήκους «Exodus of the Fire Elves». Παρακάτω αναλύονται τα βήματα, οι μέθοδοι, τα προγράμματα, οι τεχνικές αλλά ...
  • Fageo 

    Χατζηκωνσταντίνου, Γιώργος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)
    Το περιοδικό Fageo ξεκίνησε το 2024 με σκοπό να συνδυάσει την ιστορία και τη μόδα σε μια ενιαία έκδοση. Ακολουθεί μια λιτή αισθητική στον σχεδιασμό του, ενώ κάθε σελίδα φέρει μια ξεχωριστή πινελιά που διατηρεί τη μοναδικότητά ...
  • Γλυπτική συλλεκτικής μινιατούρας 

    Γκαβογιάννης, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-03)
    Από την δημιουργία της μινιατούρας στον υπολογιστή μέσω σχεδιαστικού προγράμματος γλυπτικής "ZBrush" μέχρι και την εκτύπωσή της. Διαφορετικές εφαρμογές στον τομέα του 3D printing με εκτυπωτή ρητίνης. Προωθητικά animation ...
  • ConstructDe: Μια εξερεύνηση των ορίων της αναγνωσιμότητας και του creative coding στην τυπογραφία, εμπνευσμένη από τη Μεταμόρφωση του Φ. Κάφκα. 

    Τσόκου, Μαρία-Νεφέλη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)
    Ο καπιταλισμός απομονώνει τα άτομα που δεν εξυπηρετούν τον σκοπό του και τα αντιμετωπίζει σαν έντομα: άχρηστα και αποκρουστικά. Όταν η τυπογραφία δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της και δεν είναι αναγνώσιμη, ποιά είναι η χρησιμότητά ...
  • Exi(s)t: Η Θεία τραγωδία 

    Μακρής, Σαράντης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09)
    Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα να αναζητώ θέμα για την τελική μου εργασία συνειδητοποίησα πως δεν με ικανοποιούσε η ενασχόληση με μια εταιρική ταυτότητα κάποιας επιχείρησης ή μια διαφημιστική καμπάνια ενός υποτιθέμενου ...
  • Η Τέχνη της Βιβλιοδεσίας. Τέχνη και Τεχνικές 

    Ψωίνου, Δέσποινα-Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην τέχνη της βιβλιοδεσίας και τις τεχνικές της. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην εμφάνιση και την εξέλιξη της βιβλιοδεσίας και στη συνέχεια περιγράφονται τα υλικά και οι ...
  • Evolve: Σχεδιασμός εφαρμογής ατομικής ταυτότητας και διαχείρησης τραπεζικών, κυβερνητικών και προσωπικών δεδομένων, σε ένα ενιαίο, οργανωμένο σύστημα. 

    Σιδέρη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης της Evolve, μίας σύγχρονης mobile εφαρμογής που ενσωματώνει τραπεζικές και κυβερνητικές υπηρεσίες για τους Έλληνες πολίτες. Πρωταρχικός στόχος ήταν ...
  • Σχεδιασμός και Δημιουργία Ψηφιακού Παιχνιδιού - [Knockout Edge] 

    Αρβανιτίδη, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)
    Τα video games αποτελούν για πολλούς ένα είδος καθημερινής ψηχαγωγίας. Η εργασία αυτή ξεκλειδώνει τα στάδια της δημιουργίας ενός video game, από την έρευνα, στην ιδέα, το σχεδιασμό και τη δημιουργία γραφικών μέχρι και τον ...
  • 1486 

    Μουστακούνη, Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-01)

Προβολή περισσότερων