Branding αρχιτεκτονικού γραφείου: UTOPIA
Architectural office branding: UTOPIA

Λέξεις-κλειδιά
Branding ; Αρχιτεκτονικό γραφείοΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει έρευνα πάνω σε επιτυχημένα branding αρχιτεκτονικών γραφείων, ανάλυση της αρχιτεκτονικής, της οπτικής επικοινωνίας και της ψυχολογίας καθώς επίσης και τη σχέσης μεταξύ τους. Στη συνέχεια αναφέρεται στην υλοποίηση ενός δημιουργικού αρχιτεκτονικού γραφείου και τη δημιουργία του branding package του. Αναλυτικά περιέχει το σχεδιασμό του λογοτύπου, την ταυτότητα επικοινωνίας, την εταιρική ταυτότητα, την website και digital ταυτότητα καθώς επίσης και εφαρμογές branding σε έντυπα και διαφημιστικά μέσα. Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη δημιουργία ενός καινοτόμου αρχιτεκτονικού γραφείου, το οποίο συνδυάζει αρχιτεκτονική, γραφιστική και ψυχολογία. Στόχος είναι η ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας (branding), η οποία θα αποτυπώνει τη δημιουργική φιλοσοφία του, μέσα από τον λογότυπο, την οπτική επικοινωνία και τη στρατηγική προώθησής του.
Περίληψη
This thesis includes research on successful branding of architectural firms, an analysis of architecture, visual communication, and psychology, as well as the relationship between them. It then discusses the implementation of a creative architectural firm and the development of its branding package. Specifically, it covers the design of the logo, communication identity, corporate identity, website and digital identity, as well as branding applications in print and advertising media. This thesis focuses on the creation of an innovative architectural firm that combines architecture, graphic design, and psychology. The goal is to develop a strong identity (branding) that reflects its creative philosophy through its logo, visual communication, and promotional strategy.