Να αναπτυχθεί σχηματοποιημένος γραφιστικός κώδικας οπτικής επικοινωνίας της έννοιας της συναισθηματικής νοημοσύνης, για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
To develop a structured graphic code for visual communication of the concept of emotional intelligence, for secondary school students

Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Τζανέτου, Ασπασία Αναστασία
Ημερομηνία
2025-03-16Επιβλέπων
Κυριακόπουλος, ΚωνσταντίνοςΛέξεις-κλειδιά
Τέχνη ; Γεωμετρία ; Γραμμή ; Χρώμα ; Συναισθηματική νοημοσύνη ; Οπτική επικοινωνίαΠερίληψη
Οι μαθητές που εμπλέκονται σε εκπαιδευτικές δράσεις σχετικές με τις τέχνες, μαθαίνουν να έχουν καλύτερη αυτογνωσία, αναπτύσσουν συναισθηματική νοημοσύνη, εκφράζονται πιο ελεύθερα, συνεργάζονται και επικοινωνούν με συνομηλίκους σε νέα πλαίσια. Η τέχνη μπορεί να αποτελέσει σημείο συνάντησης μαθητών από διαφορετικούς πολιτισμούς και σε συνδυασμό με την γεωμετρία μπορεί να συμβάλει στην γενικότερη σύνδεση του μαθητή με την εκπαιδευτική διαδικασία
Περίληψη
Students involved in arts-related educational activities learn to have better self-awareness, develop emotional intelligence, express themselves more freely, collaborate and communicate with peers in new contexts. Art can be a meeting point for students from different cultures and in combination with geometry can contribute to the general connection of the student to the educational process.