Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το πρόβλημα χρονοδιαγράμματος ανάθεσης αιθουσών σε πανεπιστήμιο: επίλυση με χρήση 0-1 ακέραιου προγραμματισμού

dc.contributor.advisorTsotsolas, Nikos
dc.contributor.authorΜαρκοπούλου, Ζωή
dc.date.accessioned2021-08-24T08:55:16Z
dc.date.available2021-08-24T08:55:16Z
dc.date.issued2021-02-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1099
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-950
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μου εργασία αφορά μια τέτοιου τύπου εφαρμογή βασισμένη σε πραγματικά στοιχεία. Σκοπός της είναι η μελέτη, η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός αλγορίθμου για την εύρεση της βέλτιστης λύσης στο πρόβλημα της κατανομής των αιθουσών διδασκαλίας του πανεπιστημίου σε επίπεδο σχολής. Η σχεδίαση θα υλοποιηθεί με το μοντέλο του ακέραιου γραμμικού προγραμματισμού 0-1 βασισμένο στις αρχές του γραμμικού προγραμματισμού στόχων (linear goal programming). Το μοντέλο θα παρέχει περιορισμούς για μεγάλο αριθμό επιχειρησιακών κανόνων και απαιτήσεων που αφορούν το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής αλλά και που παράλληλα θα μπορούσαν να αφορούν στα περισσότερα ακαδημαϊκά ιδρύματα. Αποτελεί πρόβλημα βελτιστοποίησης που εντάσσεται στο χώρο της Επιχειρησιακής Ερευνάς, με στόχο να εξεταστεί η ικανοποίηση των εκφρασμένων προτιμήσεων σχετικά με τις περιόδους διδασκαλίας, ανά σχολή και ημέρα της εβδομάδας, καθώς και βάσει της ονομαστικής χωρητικότητας σε φοιτητές της κάθε αίθουσας.el
dc.format.extent52el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠρόβλημα ανάθεσηςel
dc.subjectΠρογραμματισμός στόχωνel
dc.subjectΑκέραιος γραμμικός προγραμματισμόςel
dc.subject0-1 προγραμματισμόςel
dc.subjectΑλγόριθμοιel
dc.subjectPythonel
dc.titleΤο πρόβλημα χρονοδιαγράμματος ανάθεσης αιθουσών σε πανεπιστήμιο: επίλυση με χρήση 0-1 ακέραιου προγραμματισμούel
dc.title.alternativeThe problem of allocation of classrooms in the university: solved using the 0-1 integer linear programmingel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstracttranslatedNowadays, new technologies have literally invaded our lives as more and more applications touch every aspect of human activity in order to be the solution to various problems. Consequently, in education too, the development of applications and technological solutions is constantly increasing with the introduction of new processes and scientific approaches that enhance the delivery of services in education. In this context, the development of more specialized applications in higher education can become part of teaching and at the same time lead to the development of solutions, with the aim of achieving not only educational objectives but also new objectives that promote the university itself and make its operation more efficient. At the same time, with innovation and technological development changing rapidly, it is necessary for Greek universities to modernize, following international standards. Academic internal development applications are considered highly beneficial for improving the functioning of the institution. My thesis is about such an application based on real data. It aims to study, design and develop an algorithm to find the optimal solution to the problem of allocation of classrooms in the university at the faculty level. The design will be implemented using the 0-1 integer linear programming model based on the principles of linear goal programming. The model will provide constraints for a large number of business rules and requirements that are relevant to the University of West Attica but which could also be relevant to most academic institutions. It is an optimization problem that is embedded in the field of Operational Research, with the aim of examining the satisfaction of expressed preferences regarding teaching periods, by faculty and day of the week, as well as based on the nominal capacity in students of each classroom.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές