dc.contributor.advisor | SAITI, ANNA | |
dc.contributor.author | Καραγκιόζη, Ναταλία | |
dc.date.accessioned | 2021-08-26T18:50:14Z | |
dc.date.available | 2021-08-26T18:50:14Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1103 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-954 | |
dc.description.abstract | Αναπόσπαστο κομμάτι της κάθε κοινωνίας, αποτελεί το πώς νουθετεί και
στοιχειοθετεί την παιδεία της. Είναι καθόλα σημαντικό, από την προσχολική ηλικία,
να υπάρχουν οι σωστές υποδομές τόσο από κρατικής άποψης, όσο και από την
πλευρά των παιδαγωγών. Στην παρούσα εργασία, μελετήθηκε η σχέση παρακίνησης,
ηγεσίας και αποτελεσματικής λειτουργίας του οργανισμού στην πρώιμη προσχολική
εκπαίδευση. Μελετήθηκαν έννοιες όπως ο ορισμός της ‘’προσχολικής εκπαίδευσης’’,
ο ορισμός της ‘’παρακίνησης’’, θεωρίες που πλαισιώνουν τις έννοιες αυτές και
κατόπιν έγινε έρευνα με ερωτηματολόγια. Αν και σε περίοδο πανδημίας, υπήρξε
διάθεση από τους εν δυνάμει συναδέρφους να απαντήσουν και να βοηθήσουν στην
έρευνα της εργασίας αυτής. Για την παρούσα έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου
ανοιχτού τύπου, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα και το δείγμα για την
εκπόνηση της παρούσας εργασίας, αποτέλεσαν οι παιδαγωγοί των παιδικών σταθμών
στο Ν. Αττικής, οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε διάφορες ερωτήσεις σχετικά
με την παρακίνηση. Η αποστολή των ερωτηματολογίων έγινε με χρήση
υπερσυνδέσμου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το ερωτηματολόγιο
συμπληρώθηκε από 44 παιδαγωγούς και 1 διευθυντή. Η ανάλυση των
αποτελεσμάτων, ανέδειξε πως η ανάγκη για συμμετοχική ηγεσία έχει δέουσα
σημασία για το εκπαιδευτικό προσωπικό καθώς και η ύπαρξη θετικού κλίματος
αποτελεί από τις βασικές τεχνικές παρακίνησης των εκπαιδευτικών κάτι που
αποδεικνύει πως ένα υγιές κλίμα συμβάλει στην καλύτερη επικοινωνία των
εργαζομένων και συνάμα στην καλύτερη απόδοση τους στο εργασιακό περιβάλλον.
Καταλυτικά, γίνεται σαφές πως , η παρακίνηση των παιδαγωγών / εκπαιδευτικών
κρίνεται ως ένα μείζον θέμα του διοικητικού κομματιού, αφού είναι συνδεδεμένο με
την ανθρώπινη συμπεριφορά και την απόδοση ευρύτερα στο σχολικό περιβάλλον. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Παρακίνηση | el |
dc.subject | Ηγεσία | el |
dc.subject | Διευθυντής | el |
dc.subject | Πρώιμη προσχολική εκπαίδευση | el |
dc.title | Σχέση παρακίνησης, ηγεσίας και αποτελεσματικής λειτουργίας οργανισμού στην πρώιμη παιδική εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Relationship between motivation, leadership and effective organization in early childhood education | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πετρογιάννης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | MOUSENA, ELENI | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |