Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού ανά Επιβλέποντα "79973c2d-95ba-479b-82b8-efddf33da481"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Διαχείριση κρίσεων στα ξενοδοχεία (η περίπτωση του Κορονοϊού - COVID-19)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-08)Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας και συμβάλλει τα μέγιστα στην οικονομική αλλά και στην κοινωνική ανάπτυξη της χώρας. Βασικό συστατικό του τουρισμού, αποτελεί ο ... -
Η διαχείριση παραπόνων πελατών και η επίδραση τους στο ξενοδοχειακό προϊόν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-12-02)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια ανάλυσης μίας ιδιαίτερα ευαίσθητης διαδικασίας για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις την Διαχείριση των Παραπόνων των Πελατών. Η έρευνα αναδεικνύει πως τα παράπονα και η κριτική που ... -
Ξενοδοχειακές κρατήσεις μέσω διαδικτύου: διερεύνηση της συμπεριφοράς του τουρίστα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-06-27)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπωθούν οι σύγχρονες καταναλωτικές συμπεριφορές των τουριστών σε ότι έχει σχέση με τις ξενοδοχειακές κρατήσεις αλλά και τις υπηρεσίες οι οποίες προσφέρονται μέσω του ... -
Παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας σε Κέντρα των Ενόπλων Δυνάμεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-03-08)Το αντικείμενο της εργασίας αφορά στην καταγραφή και παρουσίαση του τρόπου και των διαδικασιών που υλοποιείται η παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας στον ιδιαίτερο τομέα του παραθερισμού του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ) ... -
Προδιαγραφές λειτουργίας του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία των Αθηνών που ανήκουν σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Μελέτη περίπτωσης: Moxy Hotel της ξενοδοχειακής αλυσίδας Marriott
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-12)