dc.contributor.advisor | Τσιρέμπογλου, Εριφύλλη | |
dc.contributor.author | Αργυροπούλου, Κωνσταντίνα | |
dc.date.accessioned | 2021-10-05T09:49:56Z | |
dc.date.available | 2021-10-05T09:49:56Z | |
dc.date.issued | 2021-09-20 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1257 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1108 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία είναι μια πιλοτική έρευνα για τη διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του παιχνιδιού στην ανάπτυξη γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων στα παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Ως στόχο έχει να προσδιοριστεί η συμβολή του παιχνιδιού στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών με ΔΑΦ, καθώς και να αναλυθεί η αξιοποίησή του στην τάξη του παιδικού σταθμού. Η έρευνα αυτή απευθυνόταν σε παιδαγωγούς που
εργάζονται σε παιδικούς, νηπιακούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς της ημεδαπής. Ως εκ τούτου, συμμετείχαν 55 εκπαιδευτικοί, άνδρες και γυναίκες, από όλη την Ελλάδα. Για την διεξαγωγή της χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική ερευνητική μέθοδος και για την
συλλογή των απαιτούμενων δεδομένων σαν ερευνητικό εργαλείο αξιοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, το οποίο περιείχε κυρίως ερωτήσεις διαμορφωμένες στη κλίμακα Likert αλλά και κάποιες κλειστού τύπου. Προέκυψε ότι το ατομικό προφίλ των
ερωτώμενων και τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά φάνηκε να μην επηρεάζουν τις αντιλήψεις τους, και κατ’ επέκταση τις απαντήσεις τους, σε ορισμένα ζητήματα. Μάλιστα, υπογραμμίστηκε η σημασία ύπαρξης της εκπαίδευσης μέσω του παιχνιδιού,
στο αναλυτικό πρόγραμμα και φανερώθηκε η αξία του παιχνιδιού στη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών, οι οποίες προωθούν την μάθηση των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, γεγονός που συνάδει με προγενέστερες έρευνες. | el |
dc.format.extent | 163 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διαταραχή αυτιστικού φάσματος | el |
dc.subject | Δεξιότητες παιχνιδιού | el |
dc.subject | Γνωστική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη | el |
dc.title | Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του παιχνιδιού στην ανάπτυξη των γνωστικών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος | el |
dc.title.alternative | Exploring teachers' views on the use of play in the development of cognitive and socio-emotional skills in children with autism spectrum disorder | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπαηλιού, Χριστίνα | |
dc.contributor.committee | Σιδηροπούλου - Κανέλλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper is a pilot project to explore teachers' views and perceptions about the use of game play in the development of cognitive, social and emotional skills in children with Autistic Spectrum Disorder. The aim is to determine the contribution of the game play in the development of skills of children with Autism Spectrum Disorder, as well as to analyze its use in the nursery class. This survey involved 55 teachers working in children's, nursery schools, from all over Greece. The quantitative research method was used to carry out the study and the research tool was the questionnaire, which contained mainly questions formed on the Likert scale. It was found that there are not differences in respondents’ perceptions in terms of their demographic characteristics. The importance of the play-based curriculum was underlined and it was revealed that play ia a method
through which children with Autistic Spectrum Disorder learn. These findings are consistent with previous data that suggest that play is considered a very important tool in the development of cognitive and socio-emotional skills in children with ASD. | el |