Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το Μεγάλο μας Σπίτι ως χώρος κοινωνικοποίησης του μικρού παιδιού. Μια μελέτη περίπτωσης.

dc.contributor.advisorΡουφίδου, Ειρήνη
dc.contributor.authorΜιχαλάκη, Ελένη
dc.date.accessioned2021-10-10T07:35:03Z
dc.date.available2021-10-10T07:35:03Z
dc.date.issued2021-09-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1286
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1137
dc.description.abstractΤο ερευνητικό ενδιαφέρον της εργασίας αυτής με θέμα «Το Μεγάλο μας Σπίτι ως χώρος κοινωνικοποίησης του μικρού παιδιού. Μια μελέτη περίπτωσης» επικεντρώνεται γύρω από την κοινωνική ανάπτυξη του μικρού παιδιού με σκοπό να διερευνηθεί η πορεία προς την κοινωνικοποίησή του. Κύριος στόχος είναι η μελέτη της ιδιαίτερης αυτής δομής ως χώρος πρώιμης κοινωνικοποίησης, προκειμένου να αναδειχθεί η συμβολή του χώρου, ο ρόλος των προσώπων υποδοχής και των συνοδών προσώπων στην πορεία της κοινωνικοποίησης του μικρού παιδιού καθώς και τη θέση που αυτό έχει μέσα στο ΜμΣ. Η θεωρητική προσέγγιση έγινε κυρίως μέσα από την ψυχαναλυτική οπτική καθώς αυτή αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο της λειτουργίας του ΜμΣ. Μέσα από τη συμμετοχική παρατήρηση, τις καταγραφές και τη συνέντευξη από τα τρία πρόσωπα υποδοχής αναδείχθηκε η σημασία του χώρου και ο ενθαρρυντικός ρόλος των προσώπων υποδοχής στα πρώτα βήματα του παιδιού προς την κοινωνικοποίηση του. Στο ΜμΣ το παιδί αναγνωρίζεται ως υποκείμενο και ενθαρρύνεται να συναντήσει τον άλλον μέσα σε συνθήκες συναισθηματικής ασφάλειας που του εξασφαλίζει η παρουσία των γονιών του ή των οικείων ενηλίκων που το συνοδεύουν. Αυτοί μέσα σε ένα περιβάλλον που τους δίνει ασφάλεια και απουσιάζουν οι κοινωνικές νόρμες αναγνωρίζουν και ενθαρρύνουν την ανάγκη των παιδιών τους να συναντήσουν συνομήλικους τους και να κάνουν τα πρώτα τους κοινωνικά βήματα.el
dc.format.extent146el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΥποδοχήel
dc.subjectKοινωνικοποίησηel
dc.subjectΨυχαναλυτική οπτικήel
dc.subjectΠαιδίel
dc.subjectΥποκείμενοel
dc.titleΤο Μεγάλο μας Σπίτι ως χώρος κοινωνικοποίησης του μικρού παιδιού. Μια μελέτη περίπτωσης.el
dc.title.alternativeOur Big Home as a place of socialization of the young child. A case study.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαηλιού, Χριστίνα
dc.contributor.committeeΑγγελή, Βαρβάρα
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικίαel
dc.description.abstracttranslatedThe research interest of this thesis titled "Our Big Home as a place of socialization of the young child. A case study " focuses on the social development of the young child in order to explore the path to socialization. The main goal is to study this particular structure as a place of early socialization in order to highlight the contribution of the space, the role of the “welcomers” and accompanying persons in the course of socialization of the young child and the place it has in Our Big Home. The theoretical approach was made mainly through the psychoanalytic perspective as this is the theoretical background of Our Big Home. Through the participatory observation, the recording data and the interview by the three welcomers, the importance of the space and the encouraging role of the “welcomers” in the first steps of the child towards his socialization were highlighted. In Our Big Home the child is recognized as a subject and is encouraged to meet the other in conditions of emotional security provided by the presence of his parents. They recognize and encourage their children's need to meet their peers and take their first social steps in an environment that gives them security and is free of social norms.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές