dc.contributor.advisor | Manousakis, Nikolaos | |
dc.contributor.author | Γετίμη, Σοφία | |
dc.date.accessioned | 2021-10-18T12:41:22Z | |
dc.date.available | 2021-10-18T12:41:22Z | |
dc.date.issued | 2021-10-14 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1348 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1199 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει, μέσω στατιστικής ανάλυσης, στον προσδιορισμό της επίδρασης που έχει στην απόδοση των φοιτητών η μετάβαση από ένα πρόγραμμα σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης σε ένα πρόγραμμα σπουδών πανεπιστημιακής κατεύθυνσης. | el |
dc.format.extent | 53 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Βαθμολογική επίδοση | el |
dc.subject | Μέσοι όροι εξαμήνων-βαθμολογιών | el |
dc.subject | Τεχνολογική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Βαθμολογική κλίμακα | el |
dc.subject | Στατιστική ανάλυση | el |
dc.subject | Προγράμματα σπουδών | el |
dc.subject | Πανεπιστημιακή εκπαίδευση | el |
dc.title | Στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων της μετάβασης από την τεχνολογική στη πανεπιστημιακή εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Statistical analysis of the results concerning the transition from technological to university education level | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Psomopoulos, Constantinos | |
dc.contributor.committee | Καλκάνης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis aims at determining what effect the transition from a technology curriculum to a curriculum university studies has on student performance through statistical analysis. | el |